Alla inlägg den 30 april 2011

Av bfalk - 30 april 2011 21:06

 

Av bfalk - 30 april 2011 17:15

Igår var det en helt vanlig dag, hade inga planer alls (trots att det var fredag?!). Jag knatade ner på stan för att köpa allergitabletter och lite mat, träffar Hilda som tycker att jag ska käka tacos hos henne. Och det tackar man ju inte nej till!

När jag står i godan ro och hackar till en gurka så säger hon att jag bör gå ut med henne och de andra brudarna, jodutack.. Jag var rätt snabb på att säga okej! Jag kände hur kvällen skulle se ut, väldig tråkig med någon film och tröstätning.. 

Vi gick till mig och jag hämtade kläder och så, sen så började drickningen. 

Jävlar i mig, drack massa mojitos samt andra drinkar, sedan på krogen blev det shots. 


Vi yrade på fram och tillbaka mellan två krogar, vi kunde inte riktigt finna den rätta partystämningen. Alla verkade dyngraka, vilket jag inte var (helt sjukt va). 

Sista halvtimmen var vi allafall på Allstar, snackade med några vänner, sedan fick jag skjuts hem, vilket var såååå skönt! Jag hatar dom där backarna hem alltså. 

Men jag hade en riktigt bra kväll, med fina tjejor. Gillar när allt blir spontant, även fast det blir lite stressigt för mig. 


Idag mår jag väll mindre bra, fytusan, magen vänder sig ut och in och huvudet dunkar. Idag ska jag bara ligga hemma, även fast jag skulle hem och grilla med mamma. Tur att hon fattar att man inte alltid är på topp, haha! :) Tur som jag har skulle hon fixa en matlåda åt mig, för vi jobbar tillsammans imorn, äntligen säger jag! Det var längesen, då hinner man prata oxå.

Nu ska jag glo vidare här, ha en trevlig valborg alla gullisar!

Pusspuss!

Av bfalk - 30 april 2011 16:00

Jag har aldrig varit något fan av Chris Brown, men när han nu tar hjälp av Busta Rhymes och Lil'Wayne.. Ja, det funkar på något konstigt sätt. 

Videon är riktigt grym också, ett extra plus i kanten! 

I sällskap med dessa grymma herrar så blir plötsligt Mr.Brown kaxig.. Like it.



".. Better cuff your chick if you with her
I can get her
And she accidentally slip fall on my dick
Ooops, I said on my dick
I aint really mean to say on my d-ck
But since we talking about my dick
All of you haters say hi to it.. "


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards