Alla inlägg den 1 maj 2011

Av bfalk - 1 maj 2011 18:00

   

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vakna av att någon håller om en blir man glad av!


Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag hade precis anlänt till jobbet.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här..


Det sista du sa högt: "Kött!" till mamma, alltid uppskattat!


Det senaste någon sa till dig: Ööhh.. Sånt är svårare för  min hjärna att komma ihåg.


Vad har du druckit idag: Mjölk, vatten, té.


Vad var det senaste du åt: Big Boy mat, mmhhmm..


Vad var det senaste du köpte: Öööhhmm.. Typ mackor.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun, sen hemma hos morsan är den grön&vit


Vad är det för väder hos dig nu: Grått, kallt och blåsigt


Godaste glassmaken: Allt går ner, men älskar hur 88an smakar.. Mhhmmm.. Eller heter den det fortfarande det? Det var ju så jäkla rasistiskt.. Ha.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: MEN NEJ, har nog svarat på den här frågan på varje jävla lista. 


Sover du tungt: Njae, vaknar jätte lätt. Har en teori om varför det är så, men det tar vi inte upp här inte.


Drömmer du mardrömmar: Ja, det är klart. Om zombisar.


Trivs du med ditt jobb: Ja, ibland. Ibland inte :)


Favoritklädsel: Leggins och en oversize tshirt/linne med en skjorta.


Favoritlåt just nu: Hur Högt? Med Nääk och Jerry Hoffmaestro, låtarna med Rizzle Kicks är oxå jäkligt sköna. Man mår bra och inser att snaaart är sommaren hääär! 


Vad ser du om du tittar till höger: En vägg. Roligt va.


Vad gör dig glad just nu: Jadu, jag vet inte. Min fina blondinkompis.. Hon är bra tokig, den där. 


Vad ska du göra härnäst: Jobba lite till sedan gå hem!


Höger eller vänsterhänt: Höger.


Humör just nu: Helt okej mående.


Favoritgodis: Jag vet intääää, jag äter chips för tusan.


Kläder just nu: Svarta leggings och en stor tjocktröja. 


Sommarplaner: Konserter och jobb, samt lite alkohol då och då..


Hur många kuddar sover du med: Tror jag har 7 kuddar i sängen, love it!


Spelar du något instrument: Spelar luftgitarr, gills det?


Morgon eller nattmänniska: Natt!


Vad är viktigast för dig: Familj, kärlek, musik


Är du kittlig: Ja, fast har förmågan att hålla mig.. Ibland..


Snarkar du: Haha, jag vet inte? Jag tror jag brukar prata mer än snarka


Stjärntecken: Jungfruuuuuu


Äckligaste insekten: Alla insekter är fan äckliga. Hövva, trampa ihjäl dom baaaaa!


Längtar du mest efter just nu: Min säng, är så sjukt trött. Eller behöver ingen säng föresten, bara jag få blunda en stund..



  

Av bfalk - 1 maj 2011 14:00


The truth doesn't make a noise

Icky thump

Seven nation army

Take, take, take

Av bfalk - 1 maj 2011 12:30

Victor Whitmill är på krigsstigen. 

Han hävdar att producenten för Baksmällan 2 har snott hans stil och tatuering. Den kända tatueringen som bärs av Mike Tyson, runt ögat, har alltså Victor gjort. Han har inte bara tatuerat den utan har även copyrigt på den. 

Jag tycker det är töntigt, men att mjölka ur pengar av musik eller film är väll rätt vanligt.. 


Originalet på Mike Tyson och kopian på Ed Helms i ”Baksmällan 2”.


När jag såg trailern till filmen så tänkte jag direkt på Tyson's tatuering, och trodde att det skulle vara liknande eftersom mannen i fråga är med i första filmen.

För övrigt längtar jag väldigt mycket till film nummer 2, eftersom jag älskar den första!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards