Alla inlägg den 15 maj 2011

Av bfalk - 15 maj 2011 19:15

Och så var kvällen här, VM final i håkki, Sverige - Finland!! Helt otroligt vilken hatmatch det kommer bli, och mycket mycket nerver.. Jag laddar upp med mina konstiga sjukdomar och glor med en hemsk spänning i kroppen. Må pojkarna vinna, jag har en känsla av att Viktor Fasth kanske räddar allt.. Älskade AIKare :)

Man blir löjligt stolt över att vara svensk när det går såhär bra, bara det går bra så man får ett guld (att komma på andra plats finns inte i mina ögon). Hejaheja Svääärjjeeeee!



Och fan vad tråkigt det är att vara sjuk. Jag får inte sova, så vad ska man hitt på? Jag vill städa, diska, ut och röra på mig, shoppa och göra nått vettigt men NEJ det får jag inte. Det kan ju bli värre. Jag diskade iallafall idag, hade inga rena glas. Och så gjorde jag skinksås. Som blev äcklig. 

Imorgon ska jag ringa VC och kräva lite meducin, jag hoppas verkligen jag får det. Orkar inteeee.


Så, nu var det slut på denna stund, "tycka synd om bella" stunden.


Nu ska jag glo vidare, på tven, på väggen, på golvet.. U name it! Och räkna ner till hockeyn kanske.. 20.00 på kanal 3! Ni som inte ser detta är förrädare. 


Puss.

Av bfalk - 15 maj 2011 16:00


Bra på att lyssna

Världens bästa rock'n'roller

Är lugn

Bra på mitt jobb

Kärleksfull 


Har ytterst lite tålamod

Biter på mina läppar när jag blir nervös = det gör ont senare

Blir väldigt lättirriterad över små saker

Det är ofta kaos i min hjärna

Jätte dålig på att svara på sms 

Av bfalk - 15 maj 2011 12:30

Första gången jag såg den här serien (kanal 5), så trodde jag att det skulle vara dåligt, men efter några minuter så fattade jag: det är verkligen jätte roligt! Eller, det passar min knäppa humor iallafall. 

Det handlar om en mamma, pappa och tre barn. En familj. En väldigt knäpp familj. 

Den minsta sonen är helt klart bäst och roligast, men ett stort plus i kanten är att Neil Flynn är med (vaktmästaren i Scrubs).

I en sån här konstig familj så bör allt gå fel, och det gör det oxå, såklart!


Helt klart en sevärd serie som du borde se, NU!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards