Alla inlägg den 20 maj 2011

Av bfalk - 20 maj 2011 21:06

 

Tadaaa!

Av bfalk - 20 maj 2011 19:30


".. Sen tog hon med sig mig hem till henne och knullade skiten ur mig. Jag förstod inte ett ord hon sa på hela kvällen.

Vilken ibland är lika bra det, när det gäller one-night stands." 

Av bfalk - 20 maj 2011 16:51

Efter klippningen så gick vi på stan en sväng. Kom ju på att det snart är bröllop och vi inte har några kläder till det. Eller, vi måste ju komma någorlunda normala, eftersom människorna ändå kommer blänga på oss.. 

Jag ville absolut gå in på Carlings, och tacka mig för det. Både jag och mor hittade linnen, eller klänningar, vet inte riktigt vad det var. 


 

Men ska iallafall ha på mig den, svarta strumpbyxor, svart skjorta och kilklackar! Blir fint det! Känns skönt att man slipper tänka på det iallafall.


Köpte även hårfärg, fejsmask, salva, chisang (så jag blir pigg nån jävla gång) och ett munskölj som är typ asbra. Tandläkaren sa att jag skulle använda det för jag var på väg att få hål. Det var för 2 år sedan. Bättre sent än aldrig, eller hur?!


OCH ETT STORT PS: kommer ni ihåg när jag skrev inlägget om internet och att alla vet vad man gör, osv? Idag läste jag ännu en gång hur människor blir mördade av 'vänner' på facebook. 

Nojjbella har härmed börjat nojja ännu mer.


Och så går tydligen världen under på lördag? Kul.


Tack och hej.


Av bfalk - 20 maj 2011 11:30

Bjuder på en gammal bild från min 20årsdag. På tal om bilder så gick min kamera sönder på Royal konserten, så knäpper inte alltför många bilder (tar med iphånen när jag har minnet för det).


Nu ska jag snart iväg till Elin och klippa mig, tillsammans med morsan. Det ska bli härligt. Har dock inte varit ute på 'riktigt' på en vecka, lär ju få en hjärtattack eller nått.

Efter klippningen tror jag att jag ska köpa massa hårfärger och exprimentera lite! 

Helgen blir nog lugn, om jag inte får för mig att gå på konsert imorgon. Borde hålla mig inne. Borde.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards