Alla inlägg under maj 2011

Av bfalk - 28 maj 2011 15:30

  • Cider/vin på uteserveringar

  • Sommar

  • Världens finaste huvudstad - Stockholm

  • Konserter

  • Musik

  • Dregen

  • Sommarnätter

  • Chips

  • Mamma, kompisar, brorsan

  • AIK

  • Pussar & kramar från en brunhårig&brunögd schnyygg kille

  • Att bli tatuerad.. Mmhhmm..

Av bfalk - 28 maj 2011 12:15


 

    

Av bfalk - 27 maj 2011 21:00

  •  Människor som inte kan vara sig själva

  • Par som försöker övertyga allmänheten att dom är sååååååååååå jävla lyckliga. Fast varenda en kan se att inte så är fallet

  • Människor som måste se ner på andra för att må bra, snacka skit och försöka förstöra

  • Grannar som bara måste slå på ashög musik klockan 02.34

  • Tunna väggar

  • Pollenallergi

  • Att det inte går att töja öronen asmycket på en gång

  • Hur Aftonbladet ÄÄÄÄÄLSKAR att trycka ner Gnaget

  • Djurgården, Hammarby, Göteborg, Timrå, Giffarna

  • Att jag inte får bo i Stockholm

  • I stort sätt hela Sundsvall

  • Att jag inte är jätte rik.

Av bfalk - 27 maj 2011 18:30

asbra.



Av bfalk - 27 maj 2011 16:45

Inget blogginlägg så långt ögat når.. Jag har varit lat idag, bara glott på MCknuttar (igen!) och sovit. Jag fick veta att jag skulle jobba vaken natt inatt, då måste man sova har jag hört. 

Jag som tänkte gå på Graveyard idag, dom ska spela på Aveny. Men istället för att fira löningen får jag alltså jobba. Men, detta är inte klag. Detta är väldigt bra, majmånad har varit väldigt dåligt med jobb. Så det är bra att man hinner med lite till innan det är slut så man får en vettig lön.


Snart ska jag göra spagetti och köttfärssås, och kanske sova lite till..

Jag funderar redan på hur jag ska lyckas att unvika bli en blöt katt när jag ska gå till jobbet ikväll, det är nämligen storm + regn här i fina Sundsvall..

Åh. Jag hatar't. 


Puss.

Av bfalk - 26 maj 2011 21:00

 

 

 

 

Av bfalk - 26 maj 2011 18:15



Detta kan man äta istället för och chips och dipp.. Kanske inte lika gott enligt mig, men ganska mycket nyttigare. Och det är ju trots allt gott.


Jag skär upp gurka och morötter, men man kan ju ha paprika oxå!

Dippen gör jag själv:

Creme Freiche

Chillisås

Lite tomatpuré

Salt och peppar

(Om det blir för starkt, ta lite ketchup) 


Den här dippen har jag även till sallad, den är jätte god!

Av bfalk - 26 maj 2011 13:45

Hejhejhallååå!

Nu har jag vilat lite, tog en promenad efter jag jobbat men var så sjukt trött så kunde inte hålla ögonen öppna när jag kom hem. Det går inte att sova normalt på ett jobb alltså.. 

Nu har jag precis käkat och så ska jag sminka mig, kasta på mig lite kläder, ner på stan och handla lite och sedan vidare till madre mi. Vi ska snacka skit och käka fisk! Härligt med mammas mat.. Mmhhmm.. Undra om jag även denna gång slocknar i fotöljen? Jag ska iallafall försöka vara ett roligt sällskap. 


På vägen hem ska jag ta ut ett paket som innehåller detta:

 En tofsmössa har jag alltid velat haft!


Jaja, nog om detta.

Tjing!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards