Alla inlägg den 4 juni 2011

Av bfalk - 4 juni 2011 21:00

 

You come around when you find me faceless
Fuck me like you hate me

Av bfalk - 4 juni 2011 18:24

Den här veckan och nästa vecka kommer ta kålen på mig. Jag jobbar konstant. Olika pass pass hela tiden förvirrar hjärnan rätt bra, och när det är så långa pass så får man klaga. 

Det är bara den fjärde juni, och jag är redan bokad till 193 timmar. Det är sjukt. Jag hoppas jag pallar trycket så att säga, det känns som jag kommer vara värd lönen när den trillar in. 


Jag måste säga att jag inte alls har haft någon större blogglust, jag som var totalt beroende förut, haha. Men det kommer och går sånt där antar jag :) 

Nu sitter jag och glor på England's matchen, må de vinna, just nu ligger de under dock.. 

Om några timmar ska jag pallra mig till jobbet för ännu ett nattpass, sedan är jag äntligen ledig några timmar imorgon! Då ska jag bara njuuuuta, kanske dammsuga lite. Fan vad jag hatar damm. På tal om det.


Nej, nu ska jag glo vidare på tven!

Ha en fin lörday mina vänner!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards