Alla inlägg den 7 juni 2011

Av bfalk - 7 juni 2011 20:00

Idag lyckades jag att sova två gånger. Somnade efter jag kom hem från jobbet, vaknade, käkade, somnade igen, gick till ica och nu sitter jag här.

Har precis insett hur jävla fet jag är. 

Jo, det är sant. 

Och vad gör man åt det? Jo, man käkar godis såklart. Att tröstäta må vara det bästa i sånna här situationer, och jag skulle kalla just min situation som rätt så fet, trött och orkeslös. 

Jag tycker inte illa om mig, jag säger bara sanningen, eller hur?!


Nä nu jävlar. 

Snart är det fotboll, Sverige (Svärje) mot Finland. Jag gillar inte Finland. Må de blågula spöa skiten ur finnarna. 

Heja heja Svääääärjeeee! Utan Zlatan i laget så går det här vägen! (Gillar inte han heller så ni vet).


Whopwhop!

Av bfalk - 7 juni 2011 18:37

Vad gör man inte för reklam? 

Alla behöver reklam, de som säljer ut sina produkter och köparna. Hur skulle vi annars få reda på allt om det inte fanns reklam i samhället?


Rapport tog upp det här, och här kan du se det.

Det var rätt intressant, hur det funkar och så.

Och det är ju en speciell kille med dessutom..


   Dregens specialdesignade bil som bara finns i några få exemplar. KÖP DEN TILL MIG OCH JAG LOVE YOU FOREVER.

Av bfalk - 7 juni 2011 15:29

Jag är helt död, slut, i hela kroppen. Är så jäkla trött, ligger bara i sängen och är trött. Fyfaen, vill vara pigg och kry! Må jag orka pallra mig till Ica sen.. Må jag bli pigg!Avslutar detta inlägg från mobilen - nu! Återkommer när jag är pigg och rolig istället. Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards