Alla inlägg den 15 juni 2011

Av bfalk - 15 juni 2011 20:42

Och så var man hemma i Sundsvall igen.. 

Shit vad tiden går fort när man är i fina Stockholm och har kul! Det har varit helt underbara dagar, fint väder, fotboll och Linkin Park. Holy crap vad bra dom var, det var så hårt så vid vissa låtar så vibrerade bröstkorgen, haha!


Tänkte bara skriva några få rader, har precis duschat och nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och glo på film :) 

Detta kommer jag leva länge på, men det förstår ni nog. Det lär gå några timmar på att se på videos från Globen osv.. 

Och hur mycket pengar jag slösat, ja, det vill jag inte tänka på!


Imorgon laddar jag upp lite text och bilder, så ni får ta en del av min resa!

Puss.

PUBLIKFAVORITERNA GÅR VILSE Chester Bennington och Mike Shinoda, frontfigurer i Linkin Park, startar med en explosion i form av superhiten ”Faint”, men går senare vilse med sina hel- och halvballader.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards