Alla inlägg den 17 juni 2011

Av bfalk - 17 juni 2011 20:24

Åh vilken dag det varit!

Jag ska jobba vaken natt inatt, därav en lååång sovmorgon till klockan 2. 

Jag gick upp och skulle fixa lite att käka, té och mackor. 

Och så var olyckan framme.. 

Jag skulle hälla upp mitt heta vatten i en kopp, men istället för att pricka koppen så prickade jag istället hela min vänstra hand. 


HELVETE vad ont det gör! Efter det har jag bara suttit i soffan med handen nerkörd i en skål med kallt vatten. Den har svullit och är mysigt röd. 

Vad kul det kommer att bli att jobba inatt känner jag! Jag har ju alltså inte kunnat vila eller något. 

Det är tur att det är mamma som jobbar, så hon ska få ta lägga om min hand med lite grejer, sedan hoppas jag att det snabbt går över så man inte behöver åka in på vårdcentralen. 


Vilken jäkla tur man jämt ska ha!

Av bfalk - 17 juni 2011 14:52

.. Att fråga Nicke Borg vad han tycker;


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards