Alla inlägg under juni 2011

Av bfalk - 7 juni 2011 18:37

Vad gör man inte för reklam? 

Alla behöver reklam, de som säljer ut sina produkter och köparna. Hur skulle vi annars få reda på allt om det inte fanns reklam i samhället?


Rapport tog upp det här, och här kan du se det.

Det var rätt intressant, hur det funkar och så.

Och det är ju en speciell kille med dessutom..


   Dregens specialdesignade bil som bara finns i några få exemplar. KÖP DEN TILL MIG OCH JAG LOVE YOU FOREVER.

Av bfalk - 7 juni 2011 15:29

Jag är helt död, slut, i hela kroppen. Är så jäkla trött, ligger bara i sängen och är trött. Fyfaen, vill vara pigg och kry! Må jag orka pallra mig till Ica sen.. Må jag bli pigg!Avslutar detta inlägg från mobilen - nu! Återkommer när jag är pigg och rolig istället. Puss.

Av bfalk - 6 juni 2011 19:45

Här har du några riktigt bra appar till din iphone om du gillar att knäppa kort och göra om dom;


Hipstamatic

Camera+

ColorSplash

WordFoto



Bilderna blir unika och personliga. Själv har jag slösat några timmar på dessa program..

Av bfalk - 6 juni 2011 16:30

.. Jag älskar döskalle godisarna?


Det är inte ofta jag käkar godis, men när jag gör det så åker döskallarna ner. Mmmmhmmm...

Av bfalk - 6 juni 2011 12:00

 



   

 

 

 

Av bfalk - 5 juni 2011 18:00

"Människor tror mer på en stor lögn än en liten, och om du upprepar det tillräckligt ofta, kommer folk förr eller senare att tro på det."


/Walter Langer

Av bfalk - 5 juni 2011 15:58

Klickade hem lite nya kläder och smycken häromdagen, från H&M. 

Jag behöver verkligen nya tröjor, då de flesta är för uslitna, gamla och inte sitter bra. 

För tredje gången fick jag även köpa en ny ring, den senaste råkade jag smälla sönder på krogen..



 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards