Alla inlägg den 14 juli 2011

Av bfalk - 14 juli 2011 22:57

Detta tycker jag är hur grymt som helst, jag hoppas att andra band och artister tar efter Mr. Grohl och visar att våld inte är okej. 

Det man ofta glömmer är att dessa herrar går upp på scenen, och att det är deras JOBB. Det är så de tjänar pengar. 

För vem skulle klampa in på ett vanligt jobb och börja slåss..? 


Visa respekt för musiken, annars ska man inte vara där!


Av bfalk - 14 juli 2011 17:00

If you squeeze my lizard, I´ll put my snake on you


Motörhead - Killed By Death

Av bfalk - 14 juli 2011 13:00

 


Jag lyssnar på: just nu, Hardcore Superstar - Honeymoon

Jag har insett att min senaste kyss var: myyyysig, med en fin man!

Jag mår bäst när jag: köttar

Jag pratar: strunt

Jag älskar/tycker om: AIK, familjen, MUSIIKKKK osvosv

Min bästa vän(ner) är: min bästa vän är en knäpp men söt

Min första riktiga kyss: var nog slemmig 

Jag avskyr när folk: inte tänker som mig

Kärlek är: bullshit. NÄÄÄRRÅ. det är nog gulligt

Någonstans, tänker någon: "jag bör verkligen ge chips till Bella!"

Jag kommer alltid att vara: mig själv (ÅÅÅH så cheeeseeyyy!)


Jag är hemligt förälskad i: jag kan inte vara hemlig med sånt, alla vet redan att jag är kär i Dregen
Sist jag grät var: när AIK gjorde 4-0 mot Halmstad, glädjetårar fo'sho!

Min mobiltelefon är: beezzt, love you my ajfån!

När jag vaknar på morgonen: undrar jag vad fan som händer

Just nu tänker jag på: det är tomt

Bebisar är: alltid bajsnödiga och skrikiga

Homosexuella är: människor?!

Blondinbella är: vem?

Ikväll ska jag: jobbaaaaaa..

I morgon kommer jag: sova som en idiot

Jag vill verkligen: vara en groupie

Av bfalk - 14 juli 2011 03:15

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards