Alla inlägg den 21 juli 2011

Av bfalk - 21 juli 2011 17:00


Du är ingenting men allting ändå, vad fan är det? Hur kan det vara så?

Du är ingenting men allting ändå

Vitt och svart, dag och natt, jag faller platt


Jag är inte kär i dig – har aldrig varit, kommer aldrig att vara

Det spelar ingen roll vad du gör

Jag är inte kär i dig

Sluta viska i mitt öra, desperation är det ända jag hör

Av bfalk - 21 juli 2011 12:45

.. Jag en gång i tiden hittade en sida där man bedömde min blogg? (Passa er på internet, man hittar mycket konstigt). 

Iallafall, där kunde vanliga människor se min blogg, läsa den, bedöma och sedan klicka på BRA vs. DÅLIG. Och oavsett vad man klickade på så var man tvungen att skriva vad som var just bra eller dåligt med bloggen. 


Och dåligt vinner ju alltid över det braiga, så jag klickade där för att se varför vissa hade klickat på varför den var dålig. 

Svaret förbluffade mig, haha!

Det enda "dåliga" med min blogg var att jag skrev alldeles för mycket om AIK, la upp AIKgrejer, AIK sånger osvosv.. 


Jaha, nu tänker jag såhär; är det fula djurgårdare som skriver detta eller är det människor som är totalt ointresserade som bara tycker det är drygt att jag skriver om ett sånt fint lag?

Jaja, dax att skriva lite mer om Gnaget känner jag.. 

Var redo, I tell you!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards