Alla inlägg under juli 2011

Av bfalk - 17 juli 2011 14:15

  väldans gammal bild.


ETT TU TRE och så var det söndag, POFF! Söndagar är alltid tråkiga, undra varför det är så. 

Här sitter jag nyduschad och fräsch i soffan, råkade ta en sovmorgon till ett idag så har inte riktigt vaknat till liv än.. Men det är skönt att sova, det behövde jag nog. Dock behöver jag inte drömmarna som verkar vilja tränga sig på, jag skulle inte vilja kalla det mardrömmar, det är inte Freddy Krueger drömmar utan mer katastrof drömmar som drabbar mig och det gör så jävla ont, ont ont i hela kroppen. Fattar inte varför man inte vaknar när man blir skjuten, eller när ett flygplan kraschar och man flyger genom massa dörrar, får splitter på sig och bryter massa ben..?

Det är läskigt att drömma om sånt här.


Jaja, vad händer idag då? 

Jag måste försöka ta mig till affären, men det kan jag nog göra ikväll, ingen brådska lixom. Och jag känner mig sjukt lat, som vanligt. Jag trodde inte man kunde bli latare men att bo i stan gör det fan värre

Åh, vad synd det är om mig. 


Idag är det även match, AIK möter Gefle (GÄVLE) borta, jag var oerhört sugen att åka ner men mamma jobbar imorgon så det hade väll blivit lite stressigt.. Kämpa Gnaget! 

Eftersom jag är på Södermalm så får jag lyssna på radiosporten, eller kanske ladda hem matchen.. Synd att nerverna sitter utanpå. Huuuu.


Puss på er.

Av bfalk - 16 juli 2011 19:56

  

Hey hey hear my pray 
I gotta get loose 
‘Cause I use you as my ashtray

.-.

Av bfalk - 16 juli 2011 18:00

 

Av bfalk - 16 juli 2011 13:30

 

Nu är det klart att Dregen och Elsa Billgren (?) ska leda årets Rockbjörn, som är på Grönan. Galan sänds inte live utan klipps ihop för att senare visas på tv. 

Dregen, som har gjort sig känd genom sina rockband Backyard Babies och The Hellacopters, är förtjust över att Rockbjörnen hålls på Gröna Lund.

– Jag har alltid haft en förkärlek till tivolin och tycker det rimmar bra med rockmusik, säger han.


Såååå.. Den som vill hänga med mig på Grönan sista kvällen i augusti får en fetpuss på mun!

Av bfalk - 15 juli 2011 20:00

Älskade Kenny Pavey förlänger sitt kontrakt med AIK, med två år. 

Fram till nu har AIK och Pavey har varit oense om kontraktslängden. 31-åringen ville ha ett treårsavtal medan klubben bara erbjöd ett år.


Till tidningarna säger AIK att de förhandlar med Kenny, jag hoppas verkligen detta är sant då Kenny är så oerhört viktig för klubben. 

Han springer och sliter, gör viktiga passningar och visar hjärta hela tiden. 


There's only one Kenny Pavey!



AIK
Av bfalk - 15 juli 2011 17:19

Jaha, då var det fredag. IGEN!

Denna fredag ska jag ta det lugnt, för jag fick ett pass för morgondagen, skönt att jobba på helgerna, lite då och då. Ger mer cash u know! 

Och så har jag äntligen jobbat klart nätterna, har varit riktigt jobbigt med huvudvärk alla dagarna, inte kul. Och imorse hade jag sån tur så Ante skjutsade hem mig, så sweet :) 

Vaknade hemma hos mamma, packade en väska och så drog jag till Södermalm. Har lägenheten nu medans brorsan är utomlands, ska försöka slappna av och ta det lugnt nu.. 


Jag har redan hunnit med att städa (brorsan och hans militärer sa att de hade städat, men jag tyckte det var så äckligt så jag städade om..) och fixat här. Nu kurrar min mage så nu är det snart dax för tacopaj! Mmhhhmmm!


Jag vet inte riktigt vad som händer resten av helgen, kanske fest, kanske tat' lugnt. 

Hare gott mina vännor!


Puss.

Av bfalk - 14 juli 2011 22:57

Detta tycker jag är hur grymt som helst, jag hoppas att andra band och artister tar efter Mr. Grohl och visar att våld inte är okej. 

Det man ofta glömmer är att dessa herrar går upp på scenen, och att det är deras JOBB. Det är så de tjänar pengar. 

För vem skulle klampa in på ett vanligt jobb och börja slåss..? 


Visa respekt för musiken, annars ska man inte vara där!


Av bfalk - 14 juli 2011 17:00

If you squeeze my lizard, I´ll put my snake on you


Motörhead - Killed By Death

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards