Alla inlägg under juli 2011

Av bfalk - 14 juli 2011 13:00

 


Jag lyssnar på: just nu, Hardcore Superstar - Honeymoon

Jag har insett att min senaste kyss var: myyyysig, med en fin man!

Jag mår bäst när jag: köttar

Jag pratar: strunt

Jag älskar/tycker om: AIK, familjen, MUSIIKKKK osvosv

Min bästa vän(ner) är: min bästa vän är en knäpp men söt

Min första riktiga kyss: var nog slemmig 

Jag avskyr när folk: inte tänker som mig

Kärlek är: bullshit. NÄÄÄRRÅ. det är nog gulligt

Någonstans, tänker någon: "jag bör verkligen ge chips till Bella!"

Jag kommer alltid att vara: mig själv (ÅÅÅH så cheeeseeyyy!)


Jag är hemligt förälskad i: jag kan inte vara hemlig med sånt, alla vet redan att jag är kär i Dregen
Sist jag grät var: när AIK gjorde 4-0 mot Halmstad, glädjetårar fo'sho!

Min mobiltelefon är: beezzt, love you my ajfån!

När jag vaknar på morgonen: undrar jag vad fan som händer

Just nu tänker jag på: det är tomt

Bebisar är: alltid bajsnödiga och skrikiga

Homosexuella är: människor?!

Blondinbella är: vem?

Ikväll ska jag: jobbaaaaaa..

I morgon kommer jag: sova som en idiot

Jag vill verkligen: vara en groupie

Av bfalk - 14 juli 2011 03:15

 

Av bfalk - 13 juli 2011 23:20

Sitter just nu på jobbet. Och här finns det internet, äääääntligen!

Sedan igår så har internet varit borta hemma hos mig, pga det grymma åskvädret (det började brinna i ett hyreshus och halva stan var översvämmad). 

Jag blir så förbannad på Tor och sin fjant hammare som gör så att jag tappar internet = får fan abstinens. Det är tokigt det där, internet behöver man ju!


Så.. Nu hoppas jag att det är tillbaka när jag kommer hem. 

Cross your fingers!

Av bfalk - 11 juli 2011 21:45

Titta vilken fin tshirt mamma köpt åt mig i Gävle.

"Tänkte på dig när jag såg den"

Och skit i att den är så skrynklig och att min tå bara råkade komma med.


 

Av bfalk - 11 juli 2011 18:15

Ikväll blir det en mysfamiljdag, brorsan kommer hit och vi ska käka thaimat (får inte nog av det) och så ska vi se AIK - Halmstad. Jag ska be till the Banguras så de fixar detta!


Det är skönt att bara ta det lugnt, jobbade vaken natt inatt så är rätt seg och så är ju min härliga magkatarr inte att leka med.. Har knappt lyckats sovit nått idag, och jag har dessutom världens jävla dummaste grannar. Var är min AK4a när jag behöver den?!?!? Ge mig ett hus i skogen NU!! Utan grannar. Tack på förhand. 


Jag har egentligen inte så mycket att skriva om, och läser människor bloggar på sommaren? Ja jävlar.. 

Köttpuss!


 

Av bfalk - 11 juli 2011 15:30

Okej, det var längesen jag skrev nu. 

Men det har varit en hård vecka, en mycket hård vecka. Efter många om och men är jag nu tillbaka. Jag har dessutom haft noll blogglust, så då får ni som faktiskt orkar läsa dras med det.. Hård jag är. Man blir det efter en hård vecka. 


Hur kan man summera Gatufesten 2011 då? Jo, den var väldigt dimmig! Jag var mest i dimman hela tiden, med mycket fina kompisar vid min sida!

Jag har hunnit med tre totalt skit bra konserter, några som var bra, blivit antastad av ett gäng militärer som bara var tvugna att dansa omkring mig, blivit nersprutad av öl av Hardcore Superstar + blivit sönder köttad längst fram, ätit langos OCH som grädden på moset har jag fått magkatarr. Mysigt.


Dom tre bästa konserterna jag såg var:

Bullet

Daniel Adams-Ray (fan vad kär jag i dig karljävel)

Hardcore Superstar


Det var en bra vecka, synd att det tar slut så himla fort. Man blir lite ledsen då samtidigt glad att man slipper vara bakis varje dag.. Det är tufft mina vänner. 

Ungefär såhär såg det ut under veckan (har dock inte många bilder)


    Bullet




  Sahara Hotnights, sjukt besviken på brudarna, sämst





  Jocke Berg, MÖMMA sa ja!







  Hardcore






Danieeeeel!



   Jag, Ebba, Hanna, Madde och en glad Sandra


   Militärerna diggar drakarna

Av bfalk - 6 juli 2011 13:13

Ikväll ska vi grilla här hemma, får även besök av brorsan och hans två militärbuddies. Det ska bli riktigt kul! Senare på kvällen så drar vi ner till Gatufesten, ikväll är det invigning å grejer (samt sista gratiskvällen).

Jag vet inte riktigt vart kvällen tar oss, men det blir nog bra :)


Imorn åker mamma och Staffan bort, så jag är ensam hemma under resten av veckan.. Så sjukt najs!


Hare gott, nu kommer jag nog vara väldans okontaktbar (läs: inne i dimman.)


Pöss!

Av bfalk - 5 juli 2011 15:49

Jag har mått jätte konstigt de senaste dagarna, mått illa och haft grymt ont i magen. Idag är jag även mongotrött och det klias i ögonen. Jag blir lite nervös, det känns som bakisheten i söndags aldrig släppte och jag har det hela tiden nu istället.

Skumt. Jag förstår mig inte på min kropp. 


Men jag orkar inte bry mig om den saken, idag ska jag, mamma och Staffan ner på stan, köpa en gatufestbiljett till mig sedan käka på Jack's och sedan dra ner till ett tält där Staffans kompis lirar med sitt band.

Det känns sjukt gott att Sundsvalls gatufest har börjat, stan börjar leva, det kryllar med människor, det är öltält överallt och bra musik. Jag skulle ju egentligen bara ha gått en dag, men väljer att kasta bort mina pengar och gå alla tre betaldagarna.. Wtf lixom, kommer ju ha grymt kul!


Så, nu får ni hålla tummar och tår på att jag får må liiiite bättre. Så jag kan dricka rosé. Å jd. 


   Jag å mor förra gatufesten. Hade lite mer hår på den tiden.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards