Alla inlägg under juli 2011

Av bfalk - 4 juli 2011 20:15

”Jag råkade nästan säga något dumt i TV, men jag vill inte ligga med någons fru”

AIK:s Kenny Pavey om fansens nya sång som innehåller ett väldigt generöst erbjudande.


 


"Oh, Kenny Pavey, you are the love of my life. Oh, Kenny Pavey, I'll let you shag my wife. Oh, Kenny Pavey, you are the one for me."

AIK
Av bfalk - 4 juli 2011 16:00



Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår 
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt


Allting börjar om - jag kan börja om
Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om


Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad
Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Av bfalk - 4 juli 2011 07:13

Igår var jag, som väntat lite smått bakis. Jag har en känlsla av att jag aldrig kommer våga mig ut på krogarna igen. 

Men vafan lixom.. 


Jag sov hela dagen sedan vid 5 kom Jessican hit och vi glodde på The Big 4 som livesändes från Göteborg, vi käkade kebab och snackade skit!

Metallica var ju självklart bandet man väntade på och fan så bra dom var! Jag var skit less att jag inte var där på plats, dom bara öste och malde. Men man ska väll vara glad att man fick se det live från soffan oxå.


Det var iaf en mycket trevlig dag, trots lite illamående :)

Nu ska jag dra till jobbet, inte pepp alls. Men nu är det bara detta pass och sedan är jag ledig hela gatufesten, whopwhop!


Puss!


 

Av bfalk - 2 juli 2011 16:06

Ja, det låter som en bra idé.

Vet fortfarande inte riktigt vart jag ska ta vägen, jag hoppas jag får min vilja igenom och får festa i stan. 

Har precis kletat på lite smink och färgat hår. Känner mig djupt duktig, då förtjänar jag en cider. 


Så, in i dimman med er. Enligt svensk lag så ska man supa var dag när det är sommar.


Hepp!

Av bfalk - 2 juli 2011 12:00

Igår kväll fick jag och min mor lite ensamtid, det var då evigheter sedan! Vi glodde på Baksmällan och skrattade konstant. Jag älskar den filmen. Jag har nog sett den 11 gånger och den blir nästan roligare varje gång. 

Alan, min man. 



Dock så var det en vild jävla fest under större delen av filmen, det var helt galet. Det var flera killar som skrek i kör, i flera timmar. Och dom var inne men musiken var så hög att den dunkade mot huset mitt emot. 

Jag har inget emot att folk festar, det gör ju jag oxå. Men någonstans kan det gå över gränsen. 

Mamma fick kontakt med en av killarna där, spände ögonen i han och det blev knäpptyst, haha. Jag skulle inte vilja få höra den där arga rösten, hon är skrämmande ibland.. 

Om jag skulle jobba dagen efter hade jag fått psykbryt och strypt alla. Shit, lite respekt måste man väll ändå ha.


Nu ska jag snart packa ihop datorn, fixa mig lite sedan ska mamma skjutsa mig till en affär/systemet för jag måste handla nått gott. I helgen bor jag på Södermalm, skööööööönt!


Puss på er.

Av bfalk - 1 juli 2011 19:00


Sjukt fräsig karl, han skulle få vilken kvinna att falla för honom med den där grejen med sig på krogen. Iallafall jag. 

Så sjukt ballt, haha! Måste bygga en egen..

Av bfalk - 1 juli 2011 14:15

När ska jag lära mig att hålla i plånkan?!

Det har precis anlänt två nya serier, samt en bok till mig. 

Jag måste säga att serierna är väldigt bra att ha, jag kan nöta igenom flera avsnitt när jag jobbar natt (asbra tidsfördriv). 


Vampire Diaries - Säsong 1 (5 disc) - DVD - FilmCougar Town - Säsong 1 (4 disc) - DVD - Film  Please Kill Me! : Den ocensurerade historien om punken (9789186369699) -  Legs McNeil,  Gillian Mccain - Böcker


Vampire Diaries 149:-

Cougar Town 99:-

Den ocensurerade historien om punken; please kill me 39:-


Köpt på cdon

Av bfalk - 1 juli 2011 10:00

Har jag ett sjätte sinne på något konstigt vis? "I see dead people", är inte en standard fras från mig dock. Konstigt att folk vågar dela täcke med mig.


Jaja, dagen har inte ens börjat och jag, som alltid, drabbas ju av en otur som somliga skulle drömma om. 

Efter mitt dygnspass på jobbet så åkte jag till ica för att köpa hårfärg samt hämta ut ett paket. 

Det duggar lite. 

När jag är ungefär 5 minuter ifrån lägenheten så tänker jag "vilken tur att det inte regnar så mycket". Sekunden, jag skojar inte, efteråt så börjar det Ö-S-A ner regn. Och för att jag lite mer narr av mig själv hade jag ju självklart på mig en vit tshirt. 

Jag må ju ha roat någon. 

Och jag lovar, när man bara tänker 5 minuter, dessa 5 minuter blir väldigt långa i spöregn.. Jag droppar fortfarande från skallen. 


Men nu är jag hemma, ska glo på vampyrer och sedan käka hemjagad hamburgare! Är dessutom ensam hemma (jo, jag bor ju med mamma igen. Visst är det konstigt att hålla koll på det?), SKÖNT.


Nu ska vi se, sluta tänka var det ja! 

(Eller: Må det ligga en naken snygg man i sängen nästa gång jag kommer in dit, LÄS: THEO ROSSI alt. DREGEN).


Hej.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards