Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av bfalk - 1 augusti 2011 17:30

Låtar tolkar man precis hur man vill, och jag kan inte sluta tänka på att den här låten, ja, den passar på något sätt in på det som har hänt. En underbar låt, cover på Adele, lyssna på Chester's underbara röst. Man ryser.



We could have had it all

Rolling in the deep
You had my heart inside your hand
And you played it
To the beat


You're gonna wish that you never met me..

Av bfalk - 1 augusti 2011 10:30

Idag ska jag och min pappa Micke ut på äventyr! Trots om solen står lika stark som alla andra dagar ska vi bege oss ut i Birsta först för att hitta en ny dammsugare till mig (och brorsan då). Den vi har här suger pung, den är jätte trasig samt så har vi haft samma påse i den i säkert två år, den är alltså proppfull, det finns inga påsar till den och varken jag eller min bror kan byta.. Bra va. 


Sedan så tänkte jag storhandla så det är gjort, min handlar lista är som vanligt väldigt lång och väldigt kluddig.. Jag brukar ju ändra mig cirkus hundra gånger på vad jag egentligen behöver, så lär det bli denna gång oxå. 

Synd att frysen här är så jädrans liten, man får ju verkligen trycka in maten.


Jaja, nog om det. 

Det ska bli kul att få hänga med pappsen igen! Det var ett tag sen nu! :)


 


Ps. Hur faaan kan det redan vara augusti?! Ds.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards