Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av bfalk - 3 augusti 2011 19:00

 

Sanningen är nära
Jag kanske kan vara den mest optimala person 
Som satt sin fot på vår jord - må ni tro
Ändå så kära
Men när du och jag vart ihop är det synd för vi hade ju inte så mycket gemensamt ihop
Men tänk om vi hade
Men även om så vore fallet så lämnar du Danne för lunder 
Det bränner, det är dumt - du är luft
Så kallar mig inte längre älskling 
Och kan du vara vänlig att aldrig mer ringa mig igen 
För jag vill aldrig känna igen


Nej jag känner ingenting aldrig igen bejbi 
Och måste himlen falla ner vill jag att det sker bejbi
Över landet där ingenting hänt

Av bfalk - 3 augusti 2011 16:00

Brunögda/brunhåriga herrar..

mmhmm..


Jorma Taccone (The Lonley Island)

Daniel Adams-Ray (Sångare)

Chester Bennington (Sångare, Linkin Park)

Theo Rossi (Skådis, SOA)

Matthew Gray Gubler (Skådis, Criminal Minds)

Adde Andréasson (Trummis, Hardcore Superstar) 

Michael Trevino (Skådis, The Vampire Diaries)

                        
 

Och ett x-antal pojkar som finns i stan, men det behöver vi inte prata om. 

Jag skulle egentligen behöva åka in på rehab för denna hemska åkomma. 
Eller så kollar jag vidare på alla bilder.. Mmmhhmmm.. Det må ju vara en ganska härlig åkomma ändå.

Av bfalk - 3 augusti 2011 08:27

Jaha, då satt man här igen då och surplar på det goda teet. 

Jag slår på tven och ser hur Linda Rosing bölar på tv4 nyheterna över att hennes blogg blivit hackad.. Nyhetstorka eller vad? Har hon fått för lite uppmärksamhet nu? Ja, holy crap. 


Jag sitter även och funderar på alla mina hemska drömmar jag hade inatt. 

Jag drömde hela tiden om ormar. Drömde att en orm mätte upp mig för att käka upp mig, sen att jag  var på nån upptäcktsfärd med massa folk i skogen där det var massa ormar som ville mig illa. 

Nu ogillar jag ormar ännu mer. Dessa djur ska man inte lita på! 

Ormar betyder ju många olika saker, skulle vara kul att veta exakt vad det betyder.


Och nu har jag fåt häva ur mig det.

Nu jobbar jag denna dag samt imorgon, sen ledig hela helgen! Det var längesen, och på tiden! :) 


Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards