Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av bfalk - 6 augusti 2011 17:30

Ikväll gosar jag med min söta vän Jessican, som vanligt så var det längesen vi sågs. Vi lyckas alltid att missa varandra pga våra jobb.. Men nu så, nu ska det väll ändå gå?! 

Jag ska knata till hennes och Alex nya lägenheten som dom flyttade in i för några dagar sedan, vi ska dricka rosé, surra och förmodligen skratta, som vanligt! :) OCH jag blir dessutom bjuden på tacos! WOHO! Gu va gott det ska bli. 

Sen får vi se var kvällen bär oss så att säga.. Lär väll åka in i dimman..


   en gång regnade det. mycket. då var vi blöta. på riktigt.

Av bfalk - 6 augusti 2011 15:00

 

Av bfalk - 6 augusti 2011 11:15

 

”Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig”.

"Jag tvekade innan jag använde den textraden, den kändes lite pubertal. Men samtidigt tyckte jag att den sa så mycket i sammanhanget. Hur jag sökt något mer än bara för stunden.


Det blir så brutalt på svenska. Hade det varit på engelska hade ingen reagerat. Men jag vill inte att det ska bli för puttinuttigt. Jag använder stråkar och körer, det måste finnas en motpol till det."

Adams-Ray om sina låttexter.
 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards