Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av bfalk - 7 augusti 2011 19:37

Jag gillar inte dagen efter dagarna. Jag gillar inte söndagar och att vara såhär onödigt trött. 

Trots detta har jag inte varit bakis idag, wohoo! Mår dock lite illa nu, tänkte ta en lång kall dusch snart så det kanske ordnar upp sig då. 


Jag hade väldigt trevligt igår, hängde med Jessica, Alex och Danne men vi delade ju upp oss på krogen, som det brukar bli. 

Jag drack väldans mycket rosé och jd. Men det var gott! Träffade några man kände, kändisen Åke i Bert osvosv. 

På natten hade gick jag och ett gäng killar på äventyr runt hela stan och Södermalm, kom hem halv 6 typ.. Och då träffade jag August i trappuppgången och han ville ha ett täcke, haha!

Vaknade av att jag fick tusen sms på samma gång, och en liten stund senare kom Jessica hit :)

Vi käkade och glodde på Kungarna av Tylösand, hade nästan glömt hur roligt det ändå var. 

Jag vill oxå dricka gratis alkohol i en månad.. 


Jaja, nog om det. 

Imorn är det måndag igen och det innebär jobb!


   mycket gott rosé, man blev jätte vinglig!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards