Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av bfalk - 9 augusti 2011 20:43

Kom ihåg att rösta på Rockbjörnen!

Jag själv tycker det är roligt att rösta och så kanske sin favorit vinner!

Märk nu att man var tvungen att rösta på årets manliga liveartist.. Jag har INTE sett någon av dom. Så få inte för er nått.


 

Rösta gör du på Aftonbladet's hemsida.

Av bfalk - 9 augusti 2011 18:00

Igår lämnade älskade Teteh Bangura Sverige, och AIK för att spela i Turkiet. 

Visst, alla AIKare visste ju att han skulle lämna laget. Men ändå, man blir alltid lika chockad och ledsen när en spelare som betyder så oerhört mycket blir såld och lämnar. 

Teteh gjorde 15 mål för AIK, varenda en var viktig och varenda en var snyggt. Det var längesen Gnaget fick ha en sådan spelare i laget. 


Så, tack Teteh för det du hann göra i Gnaget!!

Som plåster på såren fick ju laget 32 miljoner..



Som enda tidning träffade Sportbladet Teteh Bangura på AIK:s träningsanläggning Karlberg innan han reste till Arlanda för resan mot Turkiet.

Bangura fick motta applåder från hela laget vid en gemensam samling och 21-åringen höll ett kortare tacktal till stora delar av AIK:s trupp och organisation.

Efteråt var det en märkbart tagen Teteh som sa hej då till spelare och ledare innan han svarade på några korta frågor från Sportbladet.

– Jag är väldigt glad just nu. Men det är svårt, AIK är mitt lag, säger han till Sportbladet.

Är det känslosamt?

– Ja.

Du har många vänner i laget som tackar av dig, hur känns det att lämna dem?

– Det är väldigt, väldigt tufft, men jag vet att vi kommer träffas igen. Jag kommer alltid komma tillbaka till Sverige.

Hur känner du för att det blev Bursaspor?

– Det är ett nytt steg du vet, så jag ser fram emot det.

Vad tror du om AIK:s chanser utan dig?

– Ahh, de har fortfarande den bästa Bangura kvar, haha.

AIK
Av bfalk - 9 augusti 2011 11:17

 

JAAAAAAAAAAAa såklart ska jag må pissapa när jag är ledig. 

Jag har mått fruktansvärt dåligt sen igårkväll då jag jobbade, jag mår äckligt illa. Och kallsvettas. Jag hoppas verkligen inte jag håller på att få nån jäkla sjukdom. Jag trodde det skulle bli bättre när jag fick sova inatt men icke. 

Och då såklart behövs det folk på jobbet, jag får dåligt samvete men det är väll inte bättre om man går dit och får gå hem igen lixom. 


Jaja, man kan inte ställa upp jämt antar jag. 

Nu ska jag ligga och avlida i soffan/sängen ett bra tag. 

Jag måste klura ut hur fan man skriver ett personligt brev oxå.. Jag har aldrig sökt jobb, haha åh.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards