Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av bfalk - 15 augusti 2011 20:00

 

De lyckas charma till sig de snyggaste männen..

Av bfalk - 15 augusti 2011 17:30

"Låt oss vara tacksamma för dumbommarna. Utan dem kunde vi andra inte göra succé."


Mark Twain

Av bfalk - 15 augusti 2011 15:04

Jag blir tokig på min dator. Den lyder mig aldrig och är aldrig min vän. Nu har fläkten i den pajjat, så måste antagligen köpa en ny då jag hör överallt "det är så svårt att fixa en ny fläkt".

Jaja, man behöver nog slösa ännu mer pengar menar jag.. 

Då får det bli en mini bärbar, den här jag har nu är så jädrans tung.


Så, vad har hänt då? 

Jag märkte att jag visst inte skrivit sen i lördags.. Ibland kan det bli så. Var på en jätte rolig förfest, sedan blev det krogen. Träffade älskade Roger!!!! Vi kramades i hundra år, det var ju en evighet sedan jag träffade honom, my brother from another mother <3


På söndagen var jag riktigt bakis, sov till 16-17 typ. Försökte äta men det gick inge bra, somnade i fotöljen igen. Sen var jag tvungen att duscha och åka till jobbet.. Det var inte kul. 

Nu har jag visst tre till vakna nätter, det är jobbigt för min lilla kropp men skönt att få jobba. Hoppas det går fort (hade ju gått fortare om min mongo dator funkat som den ska!!).

Nu har jag inte mycket mer att skriva, vill till mamma och se AIK matchen men måste nog sova, har knappt sovit idag.. 


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards