Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Sommaren som kom - och gick lika snabbt..

Av bfalk - 29 augusti 2011 19:00

Det känns som jag inte har hunnit gjort så himla saker under sommaren 2011. Jag har jobbat oerhört mycket, övertid både juni och juli. Jag har då alltså nästan bott på jobbet. 

Men några roliga saker har jag ändå lyckats med, here go!:


  Blivit tokig i hojar och hojåkare.. Hemma hos mamma står dessa godingar och ba står och jag bara väntar på att John Teller eller Juice ska komma och ta mig.. :)


Lekt djungelmänniska och knatat mycket i skogen, halvsprungit varje kväll då myggor och djävulskap har jagat mig.


Tidigt på sommaren så hamnade jag på en efterfest med Hilda och massa herrar. Det var kul som fan, jag tror vi slocknade runt 6-7 på morgonen..  


Umgåtts med min kusin Magnus och hans fina familj i Sthlm!


Sett världens finaste laaag! LOVE.


Sett Linkin Park!!!!! En av de bästa och finaste minnen jag bär på!


Varit döende i bakishet.. Sätt er på en buss till Sthlm och prova vettja!


Var på Kim och Tomas bröllop, så fint!  


Varit med la' familia i Sthlm och legat i gräset på djurgårn och ätit go' saker och snackat skit.


Sett Flogging Molly på Gröna Lund. Ett mycket bra och roligt band!  


Var med Snuffisen (som lyckades hitta bra platser åt oss) och såg Dave Grohl och resten av Foo Fighters på Stadion, bra? JA!      


Druckit way to much rosé och fått skit för min väldigt rakade skalle.. Ljuva Sundsvall! :)


Varit i stugan och bara slappat, fått tillbaka alla barndomskänslor. Jag bodde där varje sommar när jag var liten..


     

   

Hängt på gatufesten med militärer och fina kompisaar! Fått sett jätte bra artister och varit vinglig under fötterna..


Har endast solat en gång under sommaren.. Jag lever på myten att rockers ska vara vita. Och det är ju så sjukt långtråkigt att bara sitta och försöka bli brun.


Jag har även levt loppan på krogen, piercat mig x2, svurit åt regnet som gör att man blir väldigt blöt, skrattat med Jessican, hängt med pappa, shoppat väldans mycket, kollat på alla AIK matcher och upplevt andra roliga saker :)

Sommaren har varit helt okej, synd bara att det går sååååå jädrans fort.

Här i Norrland är det redan höst, med kalla kvällar och kalla vindar.    


  

   

 
 
maja

maja

31 augusti 2011 22:30

fin biild längst ner :)

http://pokupat.blogg.se

bfalk

31 augusti 2011 22:50

oj, tack så mycket! :) hittade något bra program till iphonen så den blev lite snyggare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards