Alla inlägg under augusti 2011

Av bfalk - 20 augusti 2011 18:00


349:- från modekungen

Av bfalk - 20 augusti 2011 13:30

Jag har en 'thing' för zombisar (som ni kanske märkt..), och här ger jag er det bästa tipset för den bästa zombiefilmen; Shaun Of The Dead

Jag har nog aldrig sett en sån underbar film, och jag tror att jag nog skulle reagera likadant om jag var i grabbarnas skor.. Om zombisar skulle invadera Sundsvall skulle jag nog tro att de varit på Dallan för länge :)


Dom här engelsmännen har gjort två andra filmer oxå, men den här tar "den bästa" priset, helt klart!! 

De flesta komedier som görs nu tycker jag är hopplöst töntiga, tur att vissa skiner lite mer.

Ni bara måste se den, lyd mig!




When the dead walk the earth, a hero rises...


from his sofa!

Av bfalk - 19 augusti 2011 21:15


Jag har råkat blivi' omåttligt kär i Joel igen.. AHHhhhhHh. Hjelp mä.

Av bfalk - 19 augusti 2011 14:15

Idag väcktes jag av att min chef ringde, blev lite tjurig på ögat men tänkte "jaja, jag måste ju ändå svara". Jag fick veta att jag har några bestämda nätter, en inskolning och så. Och jag fick även veta att jag fått ett vikariat!! 75% med både vanliga pass och några vakna nätter. Så jäkla awsome!! Har ju varit på samma ställe i 2 år nu, så detta är verkligen på tiden :) Och förhoppningsvis har jag inga problem med att komma upp i 100, om jag nu vill det. Åh, kan inte beskriva känslan över hur skönt detta är. Att ha gått två år utan att veta när man ska jobba eller vara ledig, aldrig kunna lova nått.. Nu får jag gå på schema! Woho!

Och det första chifen sa efteråt var att jag MÅSTE vila upp mig efter denna helg (7 vakna nätter, not so goood), ja jag lyder. 


Vilken tur att jag svarade va?!


Jag måste försöka få mig lite mer sömn så jag orkar jobba natt inatt. Men först ska jag glo liiite mer på tv och ha på mig detta fåniga leende. 


 

   everyday i'm shuffling'!

Av bfalk - 19 augusti 2011 10:15

5 regler att komma ihåg i livet:


1. Pengar kan inte köpa lycka, men det är mer bekvämt att gråta i en Mercedes än på en cykel.
2. Förlåt din fiende men kom ihåg den jävelns namn.
3. Hjälp någon när de har problem och de kommer ihåg dig när de är i trubbel igen.
4. Många människor är vid liv bara för att det är olagligt att skjuta dem.
5. Alkohol löser inga problem, men det gör inte heller mjölk!!

Av bfalk - 18 augusti 2011 21:50

Hade det jätte mysigt med mamma idag, jag känner i hela kroppen att jag behövde det, istället för att sitta hemma å glo lixom. Vi käkade mat, och skrattade est hela tiden.

Jag fick som vanligt med mig hem massa grejer, mat å dryck. Trodde jag skulle bära ihjäl mig ett tag.


Nu sitter jag nyduschad, lyckades duscha i en fucking halvtimme?! (intressant, jag vet). Ska alldeles strax slå igång Sex and the city, tog hem boxen idag. Mycket bra serie, sån där feelgood känsla får jag av den. Ska även käka massor med nachochips med creme frrrrräääche och gukkkamole! Jag förtjänar att feta i mig.

Nu är det första kvällen på 5 dagar jag får sova i min säng istället för att sitta i en soffa och vara vaken.

Skönt.


 

Av bfalk - 18 augusti 2011 14:00

OOooh hooo jajaaaa!

Idag är jag ÄNTLIGEN ledig, några få timmar. Jag har nu jobbat fyra vakna nätter, och det är tre kvar.. De är i helgen. Jippi. Jag som ville dricka rosé igen. Men jag som är så snäll ställer självklart upp och blir helt mongig i skallen och får dollar tecknet i ögonen. Tur att man får pengar!


Idag ska jag spendera min lediga dag med fina mamma, hon ska komma hit efter ett möte på jobbet sen ska vi handla lite och sedan åka hem till henne. Vi ska käka hemlagad pizza och snacka skit :) 

Och jag ska även sno hennes dator eftersom min fortfarande inte vill lyda (eller fläkten rättare sagt). 

Till veckan lämnar jag antingen in den eller köper en ny. Min smarta bror säger att jag behöver en ny dator, citat: "det känns ju jätte mysigt med en ny datoooooor!". Synd att man inte har en sugar daddy som vill betala precis allt då. 


Jaja, nu ska jag sminka mig lite och käka en pannkaka eller två!


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards