Alla inlägg den 3 september 2011

Av bfalk - 3 september 2011 23:30

 

sometimes, i wonder; do u even want to be my friend. or stab me in the back.

Av bfalk - 3 september 2011 18:30

Det ska faktiskt bli lite skönt att jobba, hoppas bara min höft vill lyda mig. Med skov i flera dagar så är jag rätt less nu, jag kan ju knappt gå. Tänk om någon kunde förstå min smärta, men man kan väll inte få allt här i livet. 


Så, jobbar alltså natt tre dagar nu, så lär vara väldans okontaktbar och bara sova. Tur att dag (eller natt kanske..) ett redan är avklarad. Måste då erkänna att allt går mycket fortare med en bra dator vid sin sida. 

Kötta lugnt mina vänner :)


 

Av bfalk - 3 september 2011 14:15

Det är härligt med massa nya filmer, tog även The Middle som är en underbar serie. Fick ett riktigt bra pris för detta (Due Date var gratis?!). 

Dock så tror jag, yrpannan, att jag redan har Don Juan, men vatusan.. Johnny Depp behöver säkert mer pengar.. 


 

Sorry för crappig bild, iphonekameran suger :))

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards