Alla inlägg den 17 september 2011

Av bfalk - 17 september 2011 21:56

Av bfalk - 17 september 2011 16:30

Jag har ju totalt glömt bort att visa vad jag vann för ett tag sen:


   

   

Dregen's egna Pollypåse 'polly rocks'. Jag vinner aldrig, så jag blev lite paff när jag faktiskt vunnit nått. 

Ja, det här är viktiga saker att vinna :)

Av bfalk - 17 september 2011 14:45

Åter på Södermalm och sin alldeles egna lägenhet, ja, nästan iallafall :) Det är skönt att vara här, men gud så otroligt sugigt det är att åka buss när man inte är frisk. Shit, kändes som jag var i någon slags bubbla, fattade inte ens att mina ben gick framåt. 

Nu har jag varit sjuk i en vecka, och jag har så oooont i min arma kropp. Och allt slem och snor är ju inte direkt bättre. Jäkla skit. 

Jag trodde jag skulle lyckas att tänka bort min sjukdom och lyckas ta mig till affären idag, samt att få fira Jessica ikväll. Men tji fick jag.. 


Jag får trösta mig med att ligga i sängen och snörvla, se på AIK matchen och ta det lugnt istället.

OCH naturligtvis se på Prison Break, jag glömde hur bra det var. Tur att mamma köpte det till mig när jag fyllde år, så jag blev påmind :)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer. 


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards