Alla inlägg under oktober 2011

Av bfalk - 20 oktober 2011 11:15

Vet ni vad jag gjort nu? 

Nej, det är klart ni inte kan veta det. Om inte någon har satt upp en kamera här och sänder ut genom cyberrymden såklart - vilket några har sagt att de vill göra, sätta upp en kamera hos mig.. Ja just. 

Åter till saken.. Vad tusan gjorde jag nu igen? Jo, jag har gjort en julklapps-önskelista till min mor. Redan?! Ja, den kvinnan köper julklappar innan jag ens fyllt år i september.. 

Så, efter mycket tjat har jag nu lyckats knåpa ihop en lista. Och i början kommer jag inte på nått och det slutar med att det ändå blir flera sidor. Men det är väll bättre att ha mycket att välja på och köpa än att säga 'en kram' (som min käre bror säger).


Sedan har jag inte gjort så mycket, rotat i frysen och kommit fram till vad jag ska ha för lunch/middag hela helgen. Sjukt kul att jobba 12 timmar i sträck i tre dagar må jag ju säga!


Idag ska jag hänga med Jessica, vi ska leta vinterskor. Denna gång måste jag verkligen hitta några bra, som håller och så inte fötterna fryser. Har alltid talangen att köpa tygdojjer fast jag vet att det blir ungefär jordens undergång när snön kommer hit. Wish me and my plånbok luck!


   bild från förra lördagen. jag var i gasen.

Av bfalk - 19 oktober 2011 15:30

 

.. Jag inte bara och endast lyssnar på rock? 

Jag lyssnar oftast bara på rock, men jag behöver något som är den totala motsatsen till sex, drugs och rock'n'roll. Så har jag alltid varit. 

Och det är ju inte bara för att det är en total motsats att jag lyssnar på musiken, jag tycker ju även att det är bra. 

Dom jag känner suckar och undrar varför jag lyssnar på det. 


Här är några artister/band som inte är likadan som rocken, men som jag trots allt lyssnar på:

LMFAO

Näääk

Maskinen (+Afasi&Filthy)

Snook (+Oskar Linnros och Daniel Adams Ray)

The Lonely Island

N.E.R.D

Ludacris

Fattaru

Timbuktu

Lil' Wayne

Lil Jon


Det finns många sidor i en bok, så'atthh.. :)

Av bfalk - 19 oktober 2011 10:15

  

Nej man kanske skulle ta och jobba lite.. 

..

Av bfalk - 18 oktober 2011 15:23

 

Av bfalk - 18 oktober 2011 11:30

"Väntan är över. I februari ger sig Thåström ut på de svenska vägarna.

Så tatuera in turnédatumen för alla vackra döda städer och påbörja nedräkningen.
Kilometer efter kilometer. Mil efter mil efter mil efter mil. 2012 ser ut att bli ett riktigt bra år."


 


Åh, kunde inte få en bättre nyhet idag!! :) Jag har varit så less för att Thåström bara spelade en spelning i somras. Men nu är det massor med spelningar OCH en ny skiva på g. 

Jag och morsan ska försöka hinna med iallafall en spelning i Stockholm, och sen en i Gävle. Oooooh, jag längtar!!

Av bfalk - 17 oktober 2011 21:00

GÖLLIGÖLL!  


 

Av bfalk - 17 oktober 2011 15:00

Åååh. Jag trodde verkligen inte att det var sant. Verkligen inte. 

Och det krävdes den där sista matchen på Råsunda för i år och ett Black Army som hyllade mannen. 

Igår var det Kenny Pavey's sista match i AIK tröjan. Och det är för mig obegripligt. Jag är sjukt ledsen för den karln har gjort allt och lite till för AIK, han har ett riktigt AIK hjärta och spöar vem som helst och tar ett rött kort bara för att han har sån kämparglöd. 

Jävla skit. 


Älskade älskade Kenny.

AIK vann med 2-1 på Råsunda igår, så med med en andra plats och ett silver (förhoppningsvis) får de nu spela i Europa.


Av bfalk - 17 oktober 2011 10:45

Suck och pust och stön. 

Hur jag ens kan sitta vid datorn och se vad jag skriver är helt otroligt. 

Imorse vaknade jag med igentejpade ögon och ögoninflammationen var ett faktum, i båda ögonen!! Det klias och svider och är fult. Hoppas det försvinner snaaaart. 


Och så råkade jag ju att glömma skriva igår. De som följt min blogg ett tag vet att jag ibland glömmer att skriva på söndagar. 

Jag var så lycklig för jag mådde bra när jag vaknade och några timmar framåt. Sen drack jag juice och då dundrade bakisheten till. Och jag vet hur jag mår när jag dricker det men ändå gör jag det, för det är ju så sjukt gott. 

Så jag sprang till toan och lekte exorcisten med en skrattandes Jessica i bakrunden.. Varför är det så kul när jag är bakis?! Det är synd om mig!!


Lördagen var iallafall jätte kul, råkade bli radar, skrattade med Jessica och lite senare kom även Lotta hit. Knatade ner till Aveny och Corroded, jag tyckte konserten var kort och de var inte så pepp.. Lite tråkigt. Men de öste ju!

Var kvar en stund till sedan gick vi till en annan krog, kramades med Andreas (dj+jobbkompis), skuttade runt och kramades med Liljurt. Sedan drog gänget till donken som vanligt, mmhhmm.. 

Jag och Jessica hade äran att sova tillsammans och sedan vara med varann hela söndagen, sedan kom även Alex och vi käkade och kollade på film. Mycket trevligt trots att jag fick stoppa skallen i toan :)


        jag glömde att beställa nått nyttigt. jäkla tjockis.


Det var kul att få gå ut oxå, eftersom jag jobbar hela nästa helg. Då måste man verkligen gå all in.. Så ni vet.

Nu sitter jag i soffan och glor, tror jag ska sitta här ett tag till eftersom jag har så ont i ögonen. Blö.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards