Alla inlägg under oktober 2011

Av bfalk - 4 oktober 2011 17:30




Av bfalk - 4 oktober 2011 13:00




Ganska taskig trailer, men en sån underbaaaaar film! Snacka om att man får skratta, en riktig feelgood film :)  

Av bfalk - 3 oktober 2011 20:51

Jag älskar grabbarna, så varför inte visa det på kläderna lixom?!


 



   

Av bfalk - 3 oktober 2011 15:15

Det kallas ju bättre sent än aldrig, och det passar rätt bra nu! 

Jag tänkte skriva en rad och lägga ut några bilder från resan till Stockholm. 

Jag och Jessica åkte ju då i onsdags, full av förväntan. Vi kom fram på dagen, åkte till Zinkensdamm där vi bodde och sedan åkte vi in till stan igen. Som vanligt när jag är i den där stan går jag bananas och gör av med alldeles för mycket pengar.. men det får man göra va..?

Lite senare så träffade vi Josse och Sanna, käkade med dom på Kungshallen och bara snackade skit. Det var väldans trevligt att träffa dom! När vi sagt hejdå gick jag och Jessica till Harry B. James och sedan vidare till Anchor. 

Vi träffade ashärliga brudar som vi hängde med ett tag, människorna är bra trevliga där.


torsdagen så var vi rätt sega, iallafall jag, jag mådde rätt illa. Vi käkade en god frukost och gjorde allt för att må lite bättre. 

På dagen så shoppade vi, käkade god wok och drack vin. SEEEDAN VAR DET DAX! Dax för att få gå på meet and greet med Royal Republic på Debaser. Jag fick, som vanligt, sockerdricka i händerna, som alltid när jag blir nervös. 

Det kom en kille och hämtade oss, vi fick en goodiebag som bestod av en tygväska, en skrivbok, tshirt, en Royal krona och en affisch som grabbarna fick signera. 

När vi väl fick träffa dom var dom mer nervös än fansen, de visste inte riktigt vad de skulle säga eller göra. Vi pratade mest med basisten Jonas som var huuuur trevlig som helst! De var väldigt jordnära, vilket är mycket bra. De berättade lite om nya skivan, turneringarna och att de inte alls gick att festa så som andra band gör. 

När allt det var klart så var det whiskey och cola som gällde, dock hade dom inte JD?! Helt jävla otroligt. På en rockbar.. Vi såg förbandet som röjde på rätt bra och sedan så kom Royal på! Och fan vad de levererade och öste på, precis som första gången man såg dom. Det var så himla kul, och helst med min vän som älskar dom lika mycket :) Jag snodde åt mig plektrum och så var hela kvällen så himla perfekt. Fy så kul hela kvällen var, helt otroligt att jag faktiskt vann!! Det är ett minne för livet, verkligen! 


Senare på kvällen öste vi på en stund till där på Debaser för att sedan gå till Kelly's. 


 Jag fick en fin frisyr av min vän.. 

Två mongisar  

förbandet Not Called Jinx 

 

Fina Royal Republic 

Jag och basisten Jonas


Jag och Adam, sångare/gitarrist. Karljäveln är så sjukt stor. Eller är det jag som är så liten?  

*


fredagen var man åter lite seg i kroppen, men jag klarade mig undan den stora baksmällan. Skönt som fan!

Vi satt bara i Kungsan/Hötorget hela dagen i väntan på att bussen hem skulle gå. Det var så himla skönt att bara sitta och glo på folk, i 22+ lixom.. 

Slutet på resan slutade väldans bra då jag fick se Tjerna (lagkapten i AIK i fotboll). Och han var så jävla snygg när man ännu närmre. Hihi! Då blev jag glad!


Ja, dessa få dagar var väldigt väldigt underbara. Kort sagt!

Av bfalk - 3 oktober 2011 07:15


Nej, nu är det dax att gå tillbaka till vanliga livet och jobba lite.. Tre pass är just nu planerade denna vecka. Måste jag säga att det är så skönt att äntligen få några pass på schema?!

Av bfalk - 2 oktober 2011 21:17

Ojojoj, nu var det längesen jag skrev i min blogg, om nu någon läser den nuförtiden, haha :)

Nu är jag på ljuva Södermalm, nyduschad och fräsch, tomglor på 'Wanted' å dricker cola.. 

Anledningen till att jag inte varit aktiv på the internäät är att jag först då lekte i Stockholm, kom hem, sov en stund och sedan, igår, festade jag med mina vänninor! 

Vi hängde hemma hos Jessica, drack alkohol och snackade skit. Jag hade astrevligt på krogen, träffade folk som undrade vart tusan jag tagit vägen (tur att de inte såg sura ut när de såg mig iaf...). När det stängde var hängde jag och Jessica på donken i hundra år och pratade med roliga människor. 


Nej, en väldans trevlig lördag blev det! :)

Idag har jag hängt med Jessica och Alex hemma hos dom, glott på Bert, Eva och Adam och käkat skräpmat!

Nu ska jag glo vidare på tv, så kommer det nog upp ett inlägg imorgon om vår fina resa!


Puss och pill, vart du vill!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards