Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Oooohh.. Vuxna män som är ooooerhört irriterande..

Av bfalk - 7 november 2011 22:30

Och så det där om Zlatan då. 

Jag skapade ramaskri bland alla "män" på facebook, genom att skriva att han inte var värld den där jäkla bollen (aka priset) och att han faktiskt kan se lite glad ut över den. (Använde två svärord: 'jävla', 'din jävel').

Jag gillar att svära, jag tycker en text kan bli bättre om man svär. Med detta menar jag inte att jag hatar Zlatan (jag har faktiskt gillat han jätte mycket en gång i tiden, när han var bra..), att han absolut inte förtjänar den här bollen (eller jo, eller nej, han förtjänar den inte). Det finns såååå många andra duktiga fotbollsspelare som kunde tagit hans plats. Och nu säger jag sanningen.......

Är ni beredda nu då?!?!? FÖR HAN ÄR JÄTTE JÄTTE DÅLIG I LANDSLAGET.  

Punkt.

Åh, det var skönt. 

När han inte är med på planen, så kan de andra spelarna spela så sjukt bra - de gör det tillsammans, de gör mål. Zlatan är ego, han vill bara ha allt för sig själv. Och den som inte märkt att det går sämre med han på planen, är blind. Jo. 

Han är säkert bra i Milan, vad vet jag. Jag kollar inte på italiensk fotboll. Men jag kollar på det svenska landslaget. 


Och detta mina damor och herror, blir "männen" arga på, att jag skriver alltså. Skriver min egna åsikt på min egna sida. Jag blev kallad bitch, "du vet ingenting", "det var inte du som gav priset". Shit, vuxna människor. Orkade inte med det där så tog bort inlägget för de förstör min sida. Och dessa "män" tycker väll att jag inte vet ett skit, vilket är ännu värre och gör min ännu argare.


Men tydligen så ska man älska Zlatan. Annars är man rasist.


Sug på din guldballe du, men du kan ju iallafall låtsas vara lite glad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards