Alla inlägg under december 2011

Av bfalk - 4 december 2011 19:30

Idag har det inte varit en bra dag. Det kan ju inte alltid vara det antar jag. Jag har haft en extrem trötthet och en extrem huvudvärk idag. Och höfterna har nästan hoppat ur led. Kul.

Efter jobbet knatade jag ner till OK och fick ett fint paket, trots detta paket kunde dom ju inte vinna idag mot äckelkopiorna (SAIK) = då blir jag ännu mer bitter. 




     


Snart ska jag ta en varm dusch, lägga mig i sängen och sova som en idiot. Det blir ingen sovmorgon imorn heller, då jag ska ge mig av till Vårdcentralen då dom ska sno mer av mitt blod.. 

Jag ska dessutom fasta för att lämna prov, jag kommer vara lagomt rolig mot stackars tanterna som jobbar där.

Av bfalk - 4 december 2011 17:15

När jag var liten så hittade jag och mamma på jätte mycket saker, åkte runt i Sverige och så. 

En resa jag minns väldigt bra är en resa till Dalarna, vi åkte bil dit sen så skulle vi tälta där.. Vi hade världens minsta tält, de runt oss mobbade oss, haha. Dessutom var det inte bara jag och mamma i det där tältet, jag hade dessutom med mig ungefär 20 av mina favorit barbiedockor.. Det var proppfullt i det där jäkla tältet. 

Men trots detta så hade vi jätte mysigt, vi var ute och gick, badade, köpte en dalahäst och käkade kyckling och potatissallad i tältet :)

Fick även lära mig en mening som jag säger än idag, "har du varit i Dalarna?", med dalmål - givetvis!!


Av bfalk - 4 december 2011 12:45

I'm so happy, 'cause you are gone
You are gone, it makes me happy
I've been wating for so long
I thought this day would never come
When I could wave and say Good Bye


I'm so happy, do you know why?
Do you know what makes me happy?
A whole day is going by
Without a single thought of you
And I can smile cause you're not near

Av bfalk - 3 december 2011 20:15

 

Någon jag inte kan leva utan är min lilla mamma. Hon finns alltid där för mig och vi är bästa vänner. Jag älskar dig, vad skulle jag göra utan dig..?! Hon har dessutom samma knäppa humor som mig så vi skrattar mest hela tiden vi umgås. Dessutom är hon asgullig (se bild).


Något jag kan inte kan leva utan är min iphone. Där i den lilla grejen har jag hela mitt liv, alla appar som jag behöver för att klara av dagen.. Visst är det sjukt? Men jag är totalt beroende av den.

 

Av bfalk - 3 december 2011 15:15

"There can be no good without evil."

Av bfalk - 3 december 2011 12:30

Jesus är med på de nya reklambladen för Apoteket.. Undra på vilken hylla man finner den här karln?

Njuuuuuuuter..

 

Av bfalk - 2 december 2011 18:15

Nu är det ju såhär att jag inte har några husdjur. Och det var ett tag sen jag hade ett husdjur. 

Jag önskar verkligen jag kunde skaffa mig en liten kattunge, men eftersom jag bor lite tokigt (har ju två hem som jag åker fram och tillbaka till) så skulle jag bara tycka synd om den. 

Dom senaste djuren jag hade var katterna Fritz och Ceasar, som försvann helt plötsligt. Jag sörjer dom än idag och tänker faktiskt på dom varje dag, mina älskade katter.. 

Jag hade även min älskade knäppa råtta, Tyrone, som tillslut blev så gammal att han blev dement och dog ett tag senare. 

Jag har haft sjukt mycket djur, helst när jag var yngre, mest katter. Djur får mig att må mycket bättre, och jag anser att dom alltid är en trogen, något en människa aldrig kan vara. Dom finns där i ur och skur. Och är mysiga att kramas på.










      

Av bfalk - 2 december 2011 09:30


Helveteshelgen är här!!!

Jag jobbar exakt hela helgen, så jag kommer endast vara där eller vara hemma och sova.. Jag kommer alltså inte vara så speciellt social eller glad, men va tusan. Hoppas min trötthet går över bara, jag har varit extremt trött dom senaste dagarna, inte kul alls.

Nu jobbar jag några helger på rad, undra om dom saknar mig där ute i vimlet..

Nej, tacka vet jag att man kan tjäna in lite stålars.


AIK vann igår, så små skutt till jobbet blir det ändå! Jag blev så förbannad på cssports så nu jäklar ska de få ett elakt mail! Ofta man betalar för en match som bara hackar och grejer. Jag.blev.förbannad Och det ska ni veta, det är inte bra för mina små nerver.


Tjoho! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards