Alla inlägg den 28 mars 2011

Av bfalk - 28 mars 2011 18:00


Gammal goding, så fin text! :)

Av bfalk - 28 mars 2011 15:30

Jag vet inte vad det är för människor som jobbar på svenska tidningar, men mycket fördomar verkar de ju ha. Och vilka har de fördomar mot? Jo, rockers såklart. Eller, någon med liite för mycket kajal och kanske en tatuering för mycket. Och dessa svarta jeans, fyfan vad omodernt.

Och jag kan inte låta bli att bli uppretad, rockstilen är det bästa jag vet (och ja, jag vet att alla inte gillar det, det respekterar även jag) - jag älskar musiken och allt som har med detta att göra, men när andra inte respekterar att vi alla ser olika ut, då blir jag rent ut sagt förbannad. Det är 2011. Är vi inte vana med tatueringar, piercingar, struligt hår och stuprörsjeans?! 

Jag kommer alltid att försvara rocken, man försvarar alltid det man gillar. Så är det bara. Rocken är som mitt lilla barn och fan ta den som gör illa det.


Och vad var det jag egentligen läste då?

Jo, det var skillnad på syskon när det gäller kändisar.

Ser ni vem detta är?:


 


Den här killen är brorsa med ingen mindre än Miley Cyrus. Han heter Trace. Och är rockstjärneslusk. 

Varför skriver man så när denne Miley knarkar, super och knullar runt? (Som jag förövrigt läser i samma tidning). Det verkar ju onekligen inte lika äckligt eftersom hon inte har tatueringar över hela kroppen.. 

Erkänn, ni som tycker det är så hemskt, snuskigt och allt det där: ni är bara så jävla avensjuka. För människor som ser ut såhär ÄR intressanta. 


Tack för mig.

Av bfalk - 28 mars 2011 12:15

 


Bilden när AIK gick upp till Elitserien. 

Bilden var med och tävlade i "Årets Bild" på Aftonbladet.


Tack till AIK, för hur ni kämpat, det var inte många som trodde på er. Men ni bevisade att ni verkligen kan spela och att ni förtjänar en plats i Elitserien!

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards