Alla inlägg den 2 januari 2012

Av bfalk - 2 januari 2012 16:45

.. Framför tven den 7de januari. Klockan 19.00 på SVT2 så visar dom en dokumentär om Thåström, precis innan han släpper sin nya skiva och åker ut på sin turné. 

Det här är mäktigt, det är inte ofta denna man är med på tv överhuvudtaget.

Sveriges rockpappa, äntligen är du tillbaka!


"Den svenske rocklegenden JOAKIM THÅSTRÖM spelade med sitt band på musikfestivalen Way Out West i Augusti förra året. I samband med spelningen gjordes också en dokumentär som kommer visas på svensk television nu lördag 7 januari SvT2 kl 19.00 På den bejublade spelningen får vi följa med backstage och bevittna uppladdningen till spelningen samt en exklusiv intervju med Thåström."

Av bfalk - 2 januari 2012 12:00

 

Jaha, och här sitter jag, det känns inte annorlunda; min rumpa är fortfarande lika grekig, soffan lika skön, och jag har inte fått någon rynka! Trots detta är det ett nytt år. Helt sjukt vad tiden går fort, snart är jag gammal och grå. 

Dagen igår spenderades i Jessica och Alex soffa, hela dagen och kvällen. Jag var givetvis sådär bakis som bara jag kan bli. Men det var ju ändå värt det, hade det jätte kul på nyårsafton.

Först var jag hos min vän Snuff och käkade tacos med vänner, sedan drog jag och Jessica ner till stan och brorsan, dansade lite, skrek 'gott nytt år' och sprang till krogen. För ja, det var exakt lika kul som förra året. Det var mayham - pepp(t) folk överallt! Nyår måste vara den perfekta krogkvällen, iallafall här i Norrland. Vad tusan gör man annars efter tolv...?!

Jag fattar inte hur vi lyckades, men vi kom hem efter 5 på morgonen. Sedan tvärdäckade jag. 

Trots bakisheten igår hade jag det mysigt med mina vänner :)


Som vanligt vet jag inte alls vad som händer det här året, jag ska nog inte förändra mig speciellt mycket, förutom försöka få bort tjockmagen. Och gifta mig med Dregen.

Idag ska jag iallafall försöka ta mig ner på stan, om jag orkar. Är fortfarande sjukt trött!


Och idag fyller ju fina mamma år, stackar'n får fira det på jobbet. Imorgon ska hon få presenter och en puss på kinden 

Nu ska jag fortsätta glo lite tomt på tven.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards