Alla inlägg den 5 januari 2012

Av bfalk - 5 januari 2012 16:45

Av bfalk - 5 januari 2012 04:30

.. Jag har inget intressant liv. Alls. 

Allt går ut på att sova på dagarna och jobba på nätterna. Det är väll inte så himla kul att läsa om, right?

Snön faller ner här i Sundsvall, jag längtar till Södermalm, jag vill ha lite kärlek och bli en rockstar. 


Fast nu är det ju såhär, när man har ett ointressant liv så ingår inget av det där i just mitt liv. Eller jo, snö och Södermalm då. Men vafan. Södermalm i Sundsvall, ska det vara nått..?

Jag har egentligen inget att berätta för dessa människor som dag ut och dag in orkar klicka sig in på just min blogg. 2012 har börjat rätt segt. Längtar till februari.

Jag skriver bara dom här raderna för jag nu måste hålla mig vaken och ändå hålla igång denna blogg (som har förbannat mitt liiiiiv! Nej nu tog jag i). Kanske skulle ta och försöka bryta min eviga relation till internet och datorn.. Snart har jag dragit av mig allt mitt hår just för att internet aldrig vill funka där hemma. Högst irriterande, och inte får man en snygg frilla (se bild nedanför).


Jaja, vad tusan har jag mer att skriva?

Jag såg Dregen på tven förut. Jag blev arg när han klängde på Håkan H, vem fan vill klänga på den karln. Sedan såg jag en grym konsert med AC/DC, hatar alla som fått sett dom live. 

Nu bankar mitt huvud, jag är trött, mina ögon är torra, jag vill sova. Får jag det? Njet.


Gott och slut, varulvstjut!


 


P.S Kan man fortfarande vara bakis sen i söndags..? Jag uppfann ett annat ord för all in på nyårsafton tror jag. Och all ut på söndagen.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards