Alla inlägg den 7 januari 2012

Av bfalk - 7 januari 2012 18:30

Gladiatorna är tillbaka i rutan, och såklart den bästa är med Roddy Benjaminsson. Eller Hero, som han kallas. 

En gång kramade jag han, minns det som igår.. Jäkla köttbit! Får ståfräs.

Så skönt att även vi kvinnor kan få något att dreggla till :) (jag skiter i hur gamla männen är, man får kolla ändå, faktiskt)



Och en timme innan ska jag kolla på rockguden Thåström, härlig lördag trots förkylning och extrem trötthet!

Av bfalk - 7 januari 2012 13:45

Vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förr? Jag vet faktiskt inte, jag tror inte det. Jag håller mig till det jag känner till, sån är jag.

Fick några av dina vänner barn? Nej, men bekanta, många bekanta. What's the deal?

Dog någon i din närhet? Nej.

Vilka länder besökte du? Jag har hållt mig inom Sverige's gränser jag.

Vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011? Jag skulle faktiskt vilja åka utomlands (om jag vågar flyga..), åka rockbåt, vara mer i Stockholm och se AIK, fotboll och hockey!

Vilket datum 2011 kommer du att minnas, och varför? Exakta datum kommer jag aldrig komma ihåg. Men jag minns nog mest när jag träffade Dregen - för han är min största idol, när jag var på Råckståck (2 dagarsfestival, för det var så sjukt kul) och alla roliga fester med mina vänner!

Vart tog det mesta av dina pengar vägen? På konserter, shopping och alkohol.

Vad önskar du att du gjort mera av? Hmm.. Varit lite mer spontan kanske.

Vad önskar du att du gjort mindre av? Deppat.

Hur firade du nyårsafton? Först middag och en liten förfest med mina vänner, sedan var jag med brorsan och hans vänner sedan krogen. Så jäkla kungkväll!

Blev du kär under 2011? Nej, sånt sysslar jag inte med.

Vilken var den bästa boken du läste? Jag tror jag måste säga Patrik Sjöberg's biografi - det du inte såg, men jag gillade Ozzy's biografi också.

Bästa filmen? Jägarna 2, Hanna, Rango. Kommer inte på nå fler, ser mest gamla filmer tror jag.

Vad gjorde du på din födelsedag? Öppnade paket, åt marängsvisch, åt jätte god middag på Jop's med mamma och Staffan, fick besök av pappa och hans tjej sedan så blev det utgång med mina vänner. Hade jätte kul!

Hur skulle du beskriva din stil 2011? Precis likadan som alla år; svart och rockigt. Men har blivit lite mer tjejig när det gäller naglar och hår, man vill ju vara fin.

Hur höll du dig från att bli galen? Sånt kan jag inte hålla mig ifrån, jag är galen.

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Patrik Sjöberg, all respekt till den mannen. 

Vem saknade du? Jag vet inte, hade nog alla runt mig som jag ville ha. Men det ska väll vara min morbror Kjell, vi har knappt setts!

Vem var den bästa nya personen du träffade? Sånt kan man ju inte svara på, alla som kommer in i mitt liv är fina. Eller ja, nästan alla.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2011? Att man ännu en gång inte ska lita på människor. Jag gillar människor och vill kunna lita på folk, men man blir alltid bevisad på att inte göra det och man känner sig bränd om näsan igen. Tur att man har långa lager av skinn :)


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards