Alla inlägg den 8 januari 2012

Av bfalk - 8 januari 2012 19:00


Lite fakta: den här låten har de aldrig spelat i Sverige, inte på någon konsert jag varit på iallafall. Kanske för den är så drog:ig och sex:ig..

Synd, den är ju tokbra!

Av bfalk - 8 januari 2012 16:39

 

Äntligen sitter jag på arslet. 

Och nej, har inte sprungit runt som en bakisråtta till toan som är en vanlig sak att göra en söndag.. Jag har varit nykter hela helgen och idag åkte jag äntligen tillbaka till Södermalm och finlägenheten :) Vår frys pajjade för ett tag sen, så vi fick kasta all mat och frysa ur den. Så, jag har handlat lite (har två maträtter där i, den som brukar vara proppfull..) och nu har jag äntligen blivit klar med städningen! Män kan verkligen inte städa, det är helt otroligt. Kommer aldrig kunna leva med en man, har jag insett. Jaja, nog om det. 

Nu är det bara bäddning av sängen som fattas. Det jobbigaste


Så nu sitter jag här i soffan och ser dum ut, dricker lite fanta - brorsan hade inte lämnat nått godare. Och sjunger med i musiken jag lyssnar på.

Ikväll är det en långkväll, så jag orkar jobba natt imorn!

Puss på er!


P.s Letade Hero panpizza idag, inte fan hittade jag nån. Sugica.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards