Alla inlägg den 18 januari 2012

Av bfalk - 18 januari 2012 18:58

.. Jag har då aldrig "sett" så söta människor som på Tumblr. Alla skriver så söta saker och man blir faktiskt glad! Och ibland tar man åt sig mer än andra dagar. 

Jag gillar att göra folk glada, jag oxå. 

 


Nu har jag precis käkat grekmat, svajngott! Dock mår jag fortfarande jätte dåligt och jag börjar oroa mig, men imorgon ska mamma hjälpa mig med allt det där. Fixarmamma

Nu ska jag diska, duscha en snabbis sen sätta mig bekvämt i soffan och glo på Efterlyst och 'Det blir bättre', grina? Jotack. Tänk vad vissa människor får vara med om.


Puss på er, och var snälla med varandra - det kommer uppskattas.

Av bfalk - 18 januari 2012 11:00

Äntligen fick jag tag i 'tuben' (man kan använda den som scarf oxå) som finns på LAGOM sidan. Jag har velat haft den så länge, men den har varit slutsåld så länge men nu så! :)

Är extra glad eftersom Daniel Adams-Ray står bakom märket.

Här hittar du sidan.


 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards