Alla inlägg den 19 januari 2012

Av bfalk - 19 januari 2012 10:34

Vaknade med halsont. NEEEJ sa ja! Jag skall icke bli sjuk, jag har ett liv. Tror jag. Nånstans. 

Igår innan jag somnade så kollade jag på El Clasico och blev mer kär i Ramos. Helt. Jäkla. Otroligt. Jag är en tjejtjusare, fast med killar. Killtjusare. Like hell. 

Säg hej till min pojkvän Ramos;


Hejhejhejhejhej.


Över till något vettigt. Snart ska jag sminka på mig ett fejs, träffa mamma, knata upp på jobbet och ha möte, sedan handla. Sedan kanske sno mat av mamma för jag inte orkar laga mat. Vem vet? 

Idag är det en sån där dag man inte riktigt orkar vara seriös på, jag vet inte om det är illamåendet som fått min kropp att bli såhär, halsontet eller kanske Ramos. 


Så, vi hörs något.

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards