Alla inlägg den 17 februari 2012

Av bfalk - 17 februari 2012 13:00

Idag har min älskade älskade Joakim Thåström signering i Stockholm och självklart ska jag stå där i kön, köpa en skiva och träffa honom! Det känns bara helt sjukt, jag har ingen aning om hur jag ska vara. Kommer vara så sjukt nervös och antagligen bara stå där som ett fån, och le. 

Eftersom den här mannen inte gör sånt här i vanliga fall är det så stoooort, åh. Lyllo Jessica som får vara med och erfara hur en riktig hyper Bella är. 


Sedan har även Rammstein signering, vet dock inte om jag kommer vara där. Sedan har dom efterfest efter deras konsert och där ska älskade Dregen vara dj :) Wihoooo! 

Kommer bli en jävla bra dag och en bra kväll, känner jag på mig.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards