Alla inlägg den 25 februari 2012

Av bfalk - 25 februari 2012 21:03

Vilken trevligt avslut det blev igår kväll, hade riktigt riktigt roligt både innan här hemma och på krogen. Ett litet samtal med polisen, sen tillslut fick jag träffa Dregen igen! Jag var jätte nervös så jag vågade inte prata med han, men fick allt pilla på han ändå. Wiii, min favvokille! 

Det var jätte roligt folk ute oxå, jag snackade strunt mest med allihopa tror jag. Och hängde med Jack.

Den stora frågan är ju om det är jag som är så onyter eller om människor har så ultra bra minne och kommer ihåg mig, blir alltid lika förvånad när jag ser vänförfrågningar på fejset.. 

Kvällen avslutades med massa surr och jag somnade antagligen inte förns väldigt sent på morgonen, precis som det ska vara!


Idag har jag bara legat i sängen, jag mådde grymt illa ett tag men det sov jag bort. Skönt som fan. 

Tillslut orkade jag pallra mig upp och duscha och laga lite mat. Egentligen skulle jag behöva diska och städa undan alla flaskor innan jag drar till storstan, men jag orkar verkligen inte. 

Nu ska jag sitta kvar här i soffan ett tag till, innan jag slår igen dom små bli igen.

Puss.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards