Alla inlägg under februari 2012

Av bfalk - 2 februari 2012 20:00

Här nedanför kan du se min far och hans KISS samling. 

Besatt är nog rätta ordet.

Min mor är besatt av Thåström och jag av Backyard Babies (även fast vi inte har exakt likamycket som farsan har, med KISS).


Finns det i blodet, denna besatthet?!


 

Av bfalk - 2 februari 2012 16:19

                                      

because i'm worth it

Av bfalk - 1 februari 2012 15:00

Jag snodde (utan att fråga, fy skäms) den här bilden av en dam som heter Rebecka. Fann henne helt hux flux här på det stora internet, och vi älskar nog Backyard Babies lika mycket. Jag trodde då inte det fanns någon som känner känslorna som jag känner, men titt på fan! Jag måste säga att det är skönt att prata med någon, även fast man inte känner människan, som förstår hur man känner för något/någon/några. I detta fall världens finaste och bästa killar.


Anledning till varför jag tog bilden var hur alla känslor bara väller fram när jag ser Dregen rocka loss så mycket att man tror han ska sprängas, hur han faller på ändan och verkligen går in för det han gör. 

Och det har jag ju sett några gånger. Hur han faller på ändan. Hur han ler. Hur hela bandet ger allt för sin publik och sina fans.

Fan vad jag saknar det. Jag saknar Backyard Babies. 

Om jag kunde skulle jag säga åt er, för jag behöver er



Tänk vad musik och en grupp kan göra med en. Jag är glad att jag har ett favoritband, som sitter fast långt inne i hjärtat. Musik kan trösta en när man är ledsen, göra en pepp när man är glad, den finnns alltid där. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards