Alla inlägg den 10 mars 2012

Av bfalk - 10 mars 2012 12:15

I drömmarnas värld är jag nog kung. Eller vänta, drottning. Förlåt, ibland glömmer jag vilket kön jag tillhör.. 

Jag älskar att sova och att drömma, fast inte mardrömmar. Men nu har jag turen att ofta få drömma om sånt som jag älskar.

Jag älskar rockstjärnor.

Varje natt får jag en glimt av dom, precis som att dom skulle vara vanliga människor och hänga med mig. Jaja, i drömmarnas värld kan faktiskt allt hända. Jag älskar hur jag klarar av att drömma allt så verkligt - att jag vaknar helt nöjd och glad. 

Inatt fick jag träffa både Dregen OCH Slash. Jäkligt ballt. 

Och ja, en nöjd och fridfull Bella som vaknade utsövd och.. Nöjd. Precis så. 


 


Idag fick jag sova ut enda till 10.30 Skönt like hell! Idag ska jag bara slappa, måste nog städa mitt rum, sedan börjar allvaret.. 

AIK's första slutspelsmatch spelas mot Luleå, borta. Ooooh, dessa nerver, hur ska jag klara det?!


Jag ska även hinna med lite jobb. Börjar klockan 7 och fortsätter dygnet som en annan vikarie påbörjat, rätt najs att komma så sent för att några timmar senare få sova, haha.

Jag vet inte om det är för att jag jobbat rätt mycket i veckan eller vad det är, men har inte ens fattat att det är helg. Det måste ju betyda att jag inte missar så mycket. Kanske missade Nicke Borg, det ska väll vara det. Men hur stor är chansen att den mannen vill roa sig i den här skit stan.. Fattade ingenting.


Jaja, nu ska jag DAG-drömma om mina NATT-drömmar. Jävligt härligt.

Ni pojkar kommer aldrig komma upp till den här nivån, rockstjärne-nivån (det här är anledningen till varför jag fortfarande är singel.. JÄÄÄ!)


Pusspuss på alla söta!


PS. Ska skriva en recension om Magnus Betnér uppträdandet jag såg igår.. Kommer upp ikväll, imorn eller måndag. LÄNGTA DÅ!


 


Av bfalk - 10 mars 2012 11:47

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards