Alla inlägg den 13 mars 2012

Av bfalk - 13 mars 2012 11:30

Igår hade jag en sån där städdag på Södermalmen, sånt man måste göra efter att brorsan varit här. Fast det var inte alltför stökigt, men jag har märkt en rätt pedantisk sida av mig.. Så jag måste ändå. Sjukt.

Jag hann även med att slockna i soffan, shit vad skönt det var. Efter en hel vecka med jobb så är man nog lite trött i skallen och så förtjänade jag det, faktiskt. 


Det blev några timmar ledig, nu är jag på jobbet igen. Från att inte ha jobbat nått nästan, så kommer allt på en gång. Nå grymt skönt :) 

Jag har egentligen inget att berätta än att jag jobbar och inte har något liv. Jag försöker hålla mig borta från alla jäkla influensa och magsjukebaciller som cirkulerar hemma, på jobbet och överallt. Kanske ska jag lyckas?!


Imorgon ska jag klippa mig. Något jag inte gjort på typ 1 år. Eller mer. Det är lite snuskigt, men vad gör man inte för att sätta i lite thaihår i skallen, som så fint mor kallar det..


 

.. Från Bellis!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards