Alla inlägg den 19 mars 2012

Av bfalk - 19 mars 2012 20:15

Jag äger den godaste doften. Och tyvärr är det inte min normala doft, utan en Calvin Klein parfym.

Men den luktar så underbart och jag vill helst ha på mig den hela tiden. Det har blivit 'min' doft också, då folk tycker det luktar Bella, haha. 


Märk då min lycka då jag ser att Baresso har rea på alla märkesparfymer, såklart var jag tvungen att klicka hem en ny då min snart är slut. 

Där hittar du alla olika sorters parfymer, hårprodukter, smycken och saker till dina husdjur. Allt möjligt alltså. 

Jag handlar jämt där, det är väldigt bra priser och frakten är helt makalös, paketet kommer oftast dagen efter :)

Klicka in er HÄR och handla lite, ni med!


Calvin Klein euphoria blossom. 329:- för 50 ml.

Av bfalk - 19 mars 2012 15:00

Den där Jack fördärvar mitt liv. Trots att det är så gott att jag inte kan låta bli, så gör den mig fucked up i skallen. 

Med detta sagt kan man ju kort och gott säga: Ja. Det blev lite väl mycket i lördags. Men detta betyder ju dock inte att jag hade tråkigt! 

Efter att ha piffat till sig och käkat lite så åkte jag och Jessica till det gamla festhuset hemma hos Josse's föräldrar, där var vi jämt innan Josse flyttade till Stockholm. Gamla gänget var åter samlat och det blev tjatter och lyssning av musik. Och drickande. Såklart. 

Nej, jag glorifierar inte alkoholen. Jag säger hellre att man inte ska ta efter allt skit jag skriver. Men blir det mycket så blir det.. Holy crap.

Jag har en sån stor minneslucka att jag skulle kunna få plats med en bondgård där. 

Detta kommer jag ihåg:

1. Kommer in på krogen. Vakterna tycker jag druckit för mycket.

2. Kommer in ändå.

3. Går till en annan krog.

4. Dricker shots.

5. Blir nedkastad på marken av en random snubbe. Mina vänner tror jag fått hjärnskakning men det är bara sådär jag är normalt.

6. ------------------------ dansa ----------- dricka -------

7. .................................

8. .....................

9. ............

10. Skämmer ut mig.

11. Åker på däng av en man/kvinna som säkert också tagit sig ett järn för mycket och väljer att veva sin arm för nära mig. Gjorde så jävla ont. 

12. Tvingar hem Jessica till mig.

13. Tre sekunder efter att vi kommer hem däckar vi.


Ja, ungefär sådär såg min kväll ut. 

Jag hade förjävla kul, trots allt. Och det man inte minns har aldrig hänt, kom ihåg det kids!!


 

Josse, Jessica, jag och Linus.

Av bfalk - 19 mars 2012 11:24

Och så händer det igen. Precis ett år efter att AIK besegrade serievinnarna HV så gör dom det igen, denna gång mot Luleå. Med 4-1 i matcher så slog AIK ut Luleå med ett spel som jag aldrig sett tidigare. 

Dom är ett L-A-G som Wikegård så fint sa det igår.


Jag är så jäkla stolt och jag känner faktiskt att det här laget kan gå hur långt som helst med sitt spel och sin kämparanda i laget.

Och jag måste säga att det är så skönt att de visar det svenska folket (majoriteten av dom hatar ju detta lag) att dom faktiskt är duktiga och kan spela hockey. Jag tycker att det är bra att det är lite underdogs feeling över det hela, skrattet efteråt blir så mycket starkare också.. ;)

Jag hade jublat ännu mer igår om jag inte hade varit så bakis och rädd att kebaben skulle komma upp igen. 


Framåt stolta AIK!


Bild från fjärde matchen på Hovet.  

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards