Alla inlägg den 20 mars 2012

Av bfalk - 20 mars 2012 17:33

Jag trodde verkligen jag skulle klara mig undan den här skiten, men igår kväll kände jag hur halsen blev lite skum. Och så kände jag av det hela natten. Det pendlar mellan att göra ont och bara klias så man låter som en kärring som rökt i 50 år. Sjukt störigt. 

Och så är jag helt säker på att jag fått mamma's underbara hosta. När hon blivit frisk så fick jag ärva den. Snällt. 


Jaja, trots att jag mått som en påse nötter idag så har jag och mamma hälsat på mormor, som även hon har fått influensan OCH magsjuka. Stackars lilla mormor. 

Men hon var lite pigg ändå och skämtade på sitt egna lilla vis (kan inte skriva ut det, vår humor är alldeles för grov..) och så var det väldigt spännande när jag berättade att jag hade löshår, haha. Glömmer ibland att gamla människor inte riktigt förstår sånt där.

Efter besöket där så åkte vi och handlade lite, jag köpte massa god mat, träffade en snygg kille som jag faktiskt känner (!!!!) och nu är jag äntligen hemma. Ska bara ligga i soffan heeeela kvällen och hoppas att jag inte blir mongosjuk :)


Över och ut.


 

Krutmormor, så söt!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards