Alla inlägg den 22 mars 2012

Av bfalk - 22 mars 2012 14:45

Ja jäklar.

Jag säger det igen: jag trodde verkligen inte jag skulle bli sjuk.

Men nu har jag feber, hosta, ont i halsen, ont i öronen, snorig och jäääävligt ont i luftrören. Som tack för detta så kan man inte heller sova bort skiten.

Jag har ändå lyckats duscha, skönt som fan. Samt att vädra. Det luktar nog instängd råtta här inne. 

Och så har söta mamma varit här med soppa och dricka, världens sötaste mamma! Jag fick även ett paket från cdon med förnödenheter, alltid bra att ha en serie att glo på när man är sjuk (har råkat kolla klart på Supernatural nu).


Jag är sjukt trött så egentligen orkar jag inte ens sitta här och se dum ut, men det är väll det jag gör ändå.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas att den här skiten försvinner snart :) Och ja, det är synd om mig. Jag var helt säker på att dom här bacillerna skulle hoppa över just mig.. Men, har man ett sämst immunförsvar så har man.

HOSTPUSS.


 

Hänger med knäppa brudar resten av dagen/veckan!

Av bfalk - 22 mars 2012 11:34

Jag fick faktiskt två wiho:ar igår. Inte nog med att Nickelback kommer och besöker ljuva Stockholm, även Social Distorion kommer! HELL YES! Jag hoppas verkligen jag kan gå nu bara.. Och om det inte vore nog så är underbara Royal Republic förband till dessa grabbar! Jag vill jag vill jag vill jag vill. AAAHHH.

Eftersom jag jobbar mest för att ha råd att gå på alla konserter så är det väll inget problem i sig, men man vill ju inte gå själv direkt. 


Operation: övertala mor alt. min bror så jag får gå och se bra konserter.

Tror ni jag klarar detta?!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards