Alla inlägg den 24 mars 2012

Av bfalk - 24 mars 2012 18:00

 


Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer, se mer än jag ser

Något kommer brännas ned
En miljon på banken men ingenting att leva för..


Av bfalk - 24 mars 2012 12:00

Ah. Jag har fått snoret from hell. Inte ens nässpray funkar?! Whatt'a fuck lixom. 

Jag vet inte hur det är med andra, men när jag är sjuk så drömmer jag så konstiga drömmar.. Dom är så himla knäppa så man undrar hur hjärnan lyckas knåpa ihop dom. Imorse vaknade jag av att jag försökte räkna mina tatueringar för någon i drömmen frågat hur många jag har. Dessutom så har jag haft ett rejält träningspass inatt då jag lyckats gå i sömnen. Jag har gjort det några gånger i mitt liv och då har jag antingen varit jättejätte trött eller varit just sjuk. Jag har en liten bild i huvudet hur jag står och kikar ut genom fönstret.. Jojo. Vilken jäkla tur att man inte har en sovpartner bredvid sig..

Nu har mina leder och min kära mage kommit på att jag är sjuk = jag har jätte ont. Vafan, räcker det inte med att bara vara sjuk?!


Nog om det. 

Det finns ljus i mörkret. Ljus i snoret. Ljus i the kända tunneln. 

Idag spelar AIK fotboll FINAL i supercupen och de visar den på tven!! WOHOOOO!! Ska bli så kul att se laget spela, det var ju ungefär hundra år sedan man fick se på fotboll :) De möter Helsingborg och jag hoppas på seger, så man får må liiiite bättre! 

Snart börjar Allsvenskan och allvaret i fotboll igen. Hockey, fotboll, fotboll, hockey. Aldrig får man vara lugn. 

Dessutom, direkt efter fotbollen visar dom finalen i bandy; AIK damerna ska ta sig an Sandviken. Segervittring må tro..?

Så, jag sitter bänkad framför tven idag och stackars grannen kommer få höra mig skrika även idag. 


    

 Lika pepp som Fredrik Ljung: Fotboll! Fotboll! Fotboll! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards