Alla inlägg den 29 mars 2012

Av bfalk - 29 mars 2012 16:24

Så fort jag vaknade idag visste jag att det var en dålig dag. Med uppsvullna ögon och en trötthet som inte var från denna värld så vinglade jag till toan, mitt morgonbesök förvandlades snart till exorcisten kräks. Jag har alltså mått ganska illa idag.. 

Kan det bero på allt snor jag har i min kropp eller bär jag på en alien liknande sak i min mage?? Det tåls att tänka på. 

Dagen har spenderats i soffan, sovandes. Jag blev lite piggare efter några timmars sömn och har precis återkommit efter dagens promenad som verkligen behövdes (trots att jag verkligen fick tvinga mig själv). Kom på mig själv, nynnandes på 'Städer när jag blöder', att jag verkligen är i en annan värld när jag är ute och går, lyssnandes på musik. Jag ser antagligen helt borta ut. Om ni ser mig och jag inte reagerar - tro mig, jag är i en annan värld. Jag är inte elak på det viset. Om ni inte själva har varit elaka. Då får ni skylla er själva. 


Nog om det. 

Jag har känt mig lite sur och tvär idag, tur att jag har mamma att prata med. Hon är bäst. Imorgon ska jag göra nått för henne och mig, hoppas hon inte blir sur då det involverar pengar och jag som har blivit strikt tillsagd att inte shoppa. Men detta måste jag ha.. Så är det bara. Och mamma får ta smällen med mig helt enkelt :)

När jag är på sånt här humör orkar jag inte med världen, alls. Inte en enda människa orkar jag prata med. Inte för att det har hänt nått, ibland kan det bara vara såhär. Tror alla har upplevt det då och då, dock är jag såhär lite för jämnan. Sjukt drygt, men det går väll över så småningom och då är jag redo att kicka ass igen.


Nej jag har nog inget mer att berätta.. Jag är helt säker på att jag såg ett såkallat 'drogbyte' idag på gatan, men jag vet inte, kan ju ha sett fel.. Det är misstänkt när en kärringa ger gubben en väska sådär bara.. 

Sen behöver jag fortfarande något slags skjutvapen att skjuta hundjäveln som skriker/skäller här utanför. Det skulle uppskattas.


Över och ut, varulvstjut.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards