Alla inlägg den 10 april 2012

Av bfalk - 10 april 2012 11:15

 


Redo för veckans första arbetspass. Ett ljuvligt dygn står på schemat, jobbar med min favvotjej dessutom, det gillar vi!

När jag klivit av dygnet så skall jag sova som en gris för att sedan återkomma till jobbet, förhoppningsvis vääääldigt pigg så jag klarar av natten. Jodu, här är man tuff. Skönt med jobb, trots allt som händer. 


Jag är så sugen på en ny piercing nu, måste tusan fixa en.. Jag blir så rastlös, precis som vanligt och måste göra av med pengar, mest på nålar så jag FÖRSTÖR kroppen. Nejdå, tur jag blir snygg. Och en ny tatuering skulle också sitta fint. OCH därför mina vänner, måste jag jobba som en djävul :)


Nu yrar jag igen.

Nog om det här.

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards