Alla inlägg den 12 april 2012

Av bfalk - 12 april 2012 21:44

 


Ta mig med till Norra Stå
Där vill jag dö för AIK
Våra sånger mot deras batonger
AIK - sparka slå!

AIK
Av bfalk - 12 april 2012 13:30

Efter fula fiskar och djur (sorry 'bout that, ville ta ut mina frustrationer över det äckliga djuret i bloggen) så blev jag lite gladare under dagen!

Igår stod mamma och stekte pannkakor till oss, ber mig gå och kika i brevlådan och där är det ett paket till mig. Blev så överlycklig när jag såg vad det var..


 


Jag har en alldeles egen Dregen på baksidan av min Ajfåne.. Ååååh, så fiiiint! Det är inte som ett vanligt skal utan ett som man klistrar fast bara, fiffigt värre. Det här kan vara det bästa jag köpt på ett tag, haha.

Och så var mitt hjärta fyllt av lycka och gladhet igen. Tänk vad lite det behövs.

Av bfalk - 12 april 2012 05:58

Börjar böla för att man ser en bild på en militär gråta över sin döda soldatkompis.


AAAAAHhh. 

Ta mig hem till min säng, blir så känslomässigtstördgråtfärdigochkanintetänka när jag jobbar natt. 

Ögonen går i kors och är snustorr.

Så trött så jag inte kan tänka.

Åsså böla på det.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards