Alla inlägg den 15 april 2012

Av bfalk - 15 april 2012 19:01

Men vad hemskt, jag ska försöka att inte klaga. Men jag är hyffsat less på mitt bajsimmunförsvar och jävla skit leder som gör ont VARJE dag. Det är inte "oj det gör lite ont i handen för jag råkade slå i den" nej det gör så ont att man vill hugga av sig händerna. Och fötterna. Och höfterna.

Dessutom har jag feber, är supersnorig och har ont bak i ryggen - som jag alltid får när jag får en bacill som inte är välkommen i min kropp.


Men nog om mig. Så själviskt jag är.

Hur är det med er? Tycker mina läsare (eller är alla påhittade...?) är så tysta. Skrämmer jag iväg er med min enorma charm tro..?


Nu ligger jag i sängen på Södermalmen. Så skönt trots alla åkommor. Jag glor på hockey lite slött, hoppas Brynäs tar guldet nu, chansen är nog rätt stor. 

Förut fick jag se AIK bortaslå ful-Syrianska med 0-1, trodde det inte skulle gå nå bra då hela Black Army bojkottat matchen (tack vare dom i Syrianska klacken som AIK gick bet på guldet 2011..) men det gick ju ändå och 3 fina poäng denna söndag!

Sedan har jag nog inget mer att berätta. Jag bosätter mig härmed i sängen, OM nu någon skulle komma på besök så vet ni var jag är så att säga. Imorgon kommer mamma med förnödenheter. Sjukt glad att jag har den damen. Vad skulle jag göra annars.. 


Puss.


 

Jag och mamma var på Plantagen tididigt idag och jag köpte rosor till mig själv. Eftersom jag inte har någon älskare, eller en älskarinna för den delen, så får jag älska mig själv istället och ge mig själv fina blommor.

Av bfalk - 15 april 2012 11:28

Finns numer i vårat hem!
Jag tänker till och jag tror inte något annat supporterlag har EGEN snus, så stort och fränt.


Black Army störst i Sverige, även på nikotinhyllorna!

Nu har man ju då en stor anledning till att varför man ska börja snusa.. Och på tal om snus - det ska man använda om man vill gå ner i vikt. Och nu har ni lärt er nått nytt!


 

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards