Alla inlägg den 20 april 2012

***

Av bfalk - 20 april 2012 18:15

 

Av bfalk - 20 april 2012 13:36

Jag hade den märkligaste natten på länge.

Som vanligt när man är ledig så går jag och lägger mig när jag blir trött, precis så gjorde jag igår. 

Men det gick inte att sova. Försökte spela spel på mobilen ett tag men sånt blir jag less på.

Vid 4.30tiden gick jag upp för att käka en macka. Sista gången jag kollade på klockan var den 6.

Detta förbryllar mig då jag proppat i mig nässpray så jag kunde andas, jag tänkte inte så mycket så hjärnan höll på explodera. Fast jag var inte ens trött i ögonen som man brukar bli. Konstigt. 

Det här har nog aldrig hänt mig, att man bara ligger klarvaken utan att ens känna sig trött. Eller veta varför man just är vaken.


På dagen så blev jag ju såklart jätte trött, hann få några timmarssömn innan jag blev terrad på sms från olika företag.

Det första som händer mig när jag går upp är att jag blir attackerad av en ölburk.. Ja, visst låter det härligt.

Det är alltid massa öl här i denna lägenhet, eftersom jag inte dricker det så har jag ställt alla burkar högst upp i skafferiet. Såklart framför mackgärnet som jag skulle ta fram. Och en liten missbedömning senare så har jag numera en fläskläpp. Av en jäkla ölburk. Ont som fan gjorde det ska jag tala om.

Är detta ett tecken på att jag bör undvika öl ännu mer eller Guds sätt att visa att jag måste börja dricka det.. Det ska jag klura ut idag tänkte jag..


Jag sitter fortfarande i pyjamas också. Jäkla lat man är alltså. 

Jag orkar inte ta mig nånstans, även fast man kanske skulle behöva handla lite. Men äh.

Något jag verkligen behöver göra är att dammsuga dock. Jag ska väll försöka få upp röven ur denna soffa och göra ett ryck.

Ikväll belönar jag mig själv med fläskfilé. Och en liter beassås. 

Because i'm worth it.


Ja just det det är ju fredag också, ha en fin fredagdagochkväll allihopa!

Puss.


     

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards